محل عرضه کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

محل عرضه کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی اقدام به ارائه کاشی هایی کرده است که علاوه بر زیبایی استحکام بالایی نیز دارند این نوع کاشی ها بیشتر در بخش سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد و ما در این مقاله قصد پرداختن به آنها را داریم، خوشبختانه تولید انبوه انواع کاشی هایی با طرح سه بعدی و طرح دار در ایران انجام شده و شما برای خرید این دست از مصالح ساختمانی نیازی به خرید کاشی های وارداتی نخواهید داشت.

محل عرضه کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

مشخصات کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

مشخصات کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی کاشی هایی که در بخش سرویس بهداشتی استفاده شده و نام سه بعدی به خود گرفته اند دارای مشخصات و ویژگی‌های هستند که ما قصد داریم در اینجا به مهم ترین آنها بپردازیم، به طور کلی طرح استفاده شده برای ساخت این مدل از کاشی ها به صورت سه بعدی می باشد که امروزه استقبال بالایی از آن شده است.

کاشی های مدل سه بعدی نه تنها در بخش کف سرویس بهداشتی و حمام بلکه در قسمت دیواره ها نیز کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مدل از مصالح ساختمانی در مقایسه با کاشی های ساده ارزش قیمتی بالاتری داشته و به همین جهت شما برای نصب و اجرای آن باید از استادکاران خبره در این زمینه بهره بگیرید.

اگرچه کاشی های مدل سه بعدی از بازه قیمتی بالاتری در مقایسه با مدل‌های ساده آن برخوردارند اما زیبایی بخش محل هایی خواهند شد که شما آنها را نصب می کنید، این مدل از کاشی ها نه تنها در بخش حمام و سرویس بهداشتی بلکه در آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طرح سه بعدی استفاده شده برای ساخت کاشی ها برگرفته از اشیا آن و طراحی های هندسی مختلفی می باشد،شایان ذکر است که این نوع مصالح از رنگ بندی بسیار بالاتری در مقایسه با کاشی های معمولی برخوردارند که شما قادر به خرید نمونه هایی با طرح و رنگ بالا نیز هستید.

مدل های کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

مدل های کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی کاشی های مدل سه بعدی جهت استفاده در بخش سرویس بهداشتی تولید شده اند مدل های مختلفی داشته و شما برای خرید آنها انتخاب های زیادی خواهید داشت، بسیاری از این مدل کاشی ها به صورت وارداتی از کشورهای دیگر به ایران ورود پیدا کرده اند و بخش بزرگی از آنها نیز در داخل ایران طراحی و تولید شده می شوند. شما به عنوان خریدار می توانید مدل دلخواه خود را از میان هزاران مدل سه بعدی کاشی انتخاب و خریداری کنید.

کاشی سه بعدی راه پله از جمله کاشی هایی است که به وفور در بازار یافت می شود، ذکر این نکته را مهم می‌دانیم که مدل سه بعدی این نوع محصولات تنها در بخش های مرطوب استفاده نمی شود بلکه شما می توانید از آنها جهت زیبایی در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیز استفاده کنید، مدل دیگری از این کاشی ها حتی در بخش سقف ساختمان نیز استفاده می شوند که جلوه شکوه بخشی به آپارتمان شما خواهد بخشید این نوع کاشی ها با نام دیگر کاشی سه بعدی سقف شناخته می‌شوند و از ابعاد گوناگونی ساخته شده اند.

کاشی سه بعدی پذیرایی از زیباترین طرح ها ساخته شده است، پذیرایی یکی از بخش‌های مهم ساختمان ها بوده و برای این بخش باید از کاشی و سرامیک های لوکس و درجه یک استفاده شود، شما می توانید نمونه های سه بعدی با طرح و رنگ یکسان را برای این بخش برگزیده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از افراد دوست دارند طرح سه بعدی یکسانی را در تمامی قسمت های آپارتمان اجرا کنند و در عوض برخی برای تنوع بیشتر قصد اجرای کاشی های سه بعدی با تنوع بالا در هر بخش را دارند.

به طور کلی شما برای خرید این نوع از مصالح ساختمانی گزینه‌های زیادی در اختیار خواهید داشت، شما می توانید از میان هزاران رنگ دلخواه که برای ساخت نمونه های سه بعدی کاشی ها استفاده شده خریداری کنید، لازم به ذکر است که برخی از این نوع مصالح در رنگ بندی مات هستند و برخی نیز به صورت براق ساخت و تولید شده اند.

نحوه نصب کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

نحوه نصب کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی به همان اندازه که خرید نمونه هایی با درجه کیفی بالای کاشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نحوه نصب آنها نیز همواره باید مورد توجه شما قرار بگیرد، کاشی ها از جمله محصولاتی هستند که شما به تنهایی قادر به نصب آنها نیستید و برای این کار باید از افراد حرفه‌ای و متخصص بهره بگیرید.

بیشتر کاشی های سه بعدی که برای بخش سرویس بهداشتی ساخته شده است به صورت پازلی بوده و باید کاشی مناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته تا طرح آن کامل شود، استادکارانی که در بخش نصب کاشی ها فعالیت دارند می توانند مدل های سه بعدی کاشی ها را نصب و اجرا کنند و شما در این زمینه حتماً باید از افراد حرفه‌ای در این کار بهره بگیرید.

نحوه نصب کاشی ها به دو شکل انجام می‌گیرد، بعضی از این نوع محصولات به صورت پشت چسبدار ارائه شده‌اند و نصب آنها به سادگی انجام می شود نمونه دیگری از کاشی ها به صورت ساده طراحی شده و شما برای نصب آنها باید از چسب های مخصوص کاشی که در بازار وجود دارد استفاده کنید.

کاشی از جمله مصالحی است که نه تنها از طریق چسب بلکه از روش های مختلف دیگری نیز نصب و اجرا می شود، یکی از موارد رایجی که اغلب معماران و استادکاران جهت نصب کاشی ها استفاده می کنند ملات سیمان می باشد، ترکیب ماسه و سیمان بهترین انتخاب برای چسباندن کاشی ها بوده که استحکام بالایی به آن خواهد بخشید.

فروشنده کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

فروشنده کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی فروشنده کاشی سه بعدی باید مدل های مختلفی از کاشی ها را در رنگ بندی و سایزبندی گوناگون ارائه کرده باشد تا خریداران بتوانند انتخاب‌های زیادی در این بخش داشته باشند، اگر شما سری به فروشندگان بزرگ کاشی و سرامیک زده باشید با نمونه‌هایی از مصالح مواجه خواهید شد که هر یک ضخامت و درجه کیفی خاص خود را دارد.

فروشگاه آنلاین سرامیک سازان مدت های زیادی است که در بخش فروش انواع کاشی و سرامیک فعالیت دارد به همین جهت شما اگر قصد خرید مدل های سه بعدی برای استفاده در بخش سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه را دارید می توانید از طریق مجموعه آنلاین ما تهیه نمایید. همکاران ما در تمامی مراحل سفارش دهی پشتیبان و همراه شما بوده تا مصالح مورد نیاز به دستتان برسد.

2

  1. سلام وقت خوش
    اینقدر کیفیت کار دارید شیک هست که وقتی از کنار دیوار رد میشم دلم میخواد همیشه دست بکشم روشون
    و اینقدر راحت تمیزرمیشه که راحتیم

  2. سلام خسته نباشید میگم بهتون
    کاشی سه بعدی تولید شده توسط شما کیفیت و تنوع بالایی داره حقیقتا توی انتخاب محصول از بین این همه کار با قیمت مناسب کیفیت بالا و تنوع مدل ها برای مشتری کار سختی باشه تبریک میگم بهتون که تونستین یه کالکشن از این همه محصول رو یک جا جمع کنید و به مخاطب ارائه بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما