بازار صادرات کاشی سنتی سرویس بهداشتی

یکی از کاشی های که می تواند برای سرویس بهداشتی بسیار مناسب و عالی باشد کاشی سنتی سرویس بهداشتی است که تولید داخلی بسیار فراوانی دارد و تولید کنندگان بسیار معتبری در داخل کشور این محصول را تهیه می کنند که باعث شده اند بازار صادرات این کاشی به کشورهای دیگر نیز بسیار مناسب باشد و صادرات این محصول بتواند سود خوبی را برای صادر کنندگان این محصول به همراه داشته باشد و برای کشور نیز ارز آور باشد.

بازار صادرات کاشی سنتی سرویس بهداشتی

مشخصات کامل کاشی سرویس بهداشتی

مشخصات کامل کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی از کاشی هایی است که در برخی موارد با کاشی های دیگر متفاوت است مثلا این کاشی همیشه با آب در ارتباط است و باید میزان نشت آب از آن بسیار کم باشد بنابراین عایق بودن آن نسبت به آب بسیار مهم است همچنین طرح این کاشی ها نیز می تواند سنتی و به رنگ های ترکیبی یا تکی از آبی، سبز، قرمز یا قهوه ای باشد که بر زیبایی آنها می افزاید.

این کاشی همچنین معمولا در ابعاد کوچکی در گذشته تولید می شد اما امروزه برای کاهش احتمال نشت آب معمولا ابعاد ان حتی در انواع سنتی کمی بزرگتر در نظر گرفته می شوند و درز یا شیار بین آنها نیز با استفاده از روش های جدید و محصولات بروز آب بندی می گردند.

بهترین این کاشی همچنین دارای ضخامت مناسبی است تا آب نتواند از ان عبور کند همچنین پوشش لعابی قرار گرفته روی ان نیز بسیار ضخیم تر از کاشی های آشپزخانه است که باعث می شود نفوذ آب از آن ناممکن شود و در عین حال کاشی هایی با تراکم و فشردگی بالا هستند که باعث می شوند کاشی از استحکام بالایی برخوردار باشد.

از مشخصات دیگر این کاشی ها می توان به کیفیت رنگ آنها اشاره کرد که باید باثبات باشند چون مرتبا در معرض مواد شوینده هستند و باید مرتب شسته شوند بنابراین نباید کیفیت رنگ آنها بعد از مدتی کاهش یابد.

بررسی دوام کاشی سنتی درجه یک

بررسی دوام کاشی سنتی درجه یک کاشی سنتی از قدیم نه تنها به خاطر ظاهر و طرح های آن شهرت دارد بلکه دارای استحکام قابل توجهی نیز می باشد و به همین دلیل است که می تواند کاشی بسیار مناسبی برای سرویس بهداشتی باشد و از ان به عنوان یکی از کاشی بسیار محکم در محیط همیشه مرطوب و نم دار آن استفاده می شود.

کاشی سنتی درجه یک به عنوان محصولی استثنایی از نظر استحکام در مقایسه با انواع کاشی هایی است که می توانند در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند همچنین معمولا ابعاد کوچکی دارند تا بتواند فشار بیشتری را تحمل کنند و در برابر آن دوام بیشتری داشته باشند.

بررسی این کاشی سنتی همچنین نشان می دهد که به دلیل ضخامت مناسب و لعاب ضخیم می تواند از نشت آب به زیر خود جلوگیری کند و به این ترتیب می تواند از خیس شدن دیوارهای خارجی سرویس بهداشتی و محیط اطراف آن جلوگیری می کند و باعث می شود و نقش مهمی در جلوگیری از خراب شدن مصالح زیرین دارد.

قیمت عمده کاشی سنتی فیروزه‌ای

قیمت عمده کاشی سنتی فیروزه‌ای کاشی سنتی فیروزه ای یکی از کاشی های بسیار زیبا با طرح های قشنگ و بی نظیر است که می تواند باعث ایجاد زیبایی کم نظیری در محیط سرویس بهداشتی شود؛ قیمت کاشی سنتی مناسب است و به همین دلیل مصالح فروشی ها و کسانی که صادرات انواع کاشی را انجام می دهند می توانند از این کاشی استثنایی به دلیل بازار بسیار مناسبی که در کشورهای همسایه دارد استفاده کنند و صادرات آن را به کشورهایی همچون کشورهای حوزه خلیج فارس را انجام دهند تا به این ترتیب با بازار بسیار مناسبی برای این محصول مواجه شوند.

قیمت عمده این کاشی را می توان مستقیماً از تولیدکننده آن جویا شد و به این ترتیب این محصول را با نرخ بسیار مناسب و ایده آل به دست آورد و طبیعتاً در فروش آن با نرخ ارزهای امروزی سود خوبی کسب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما