بازار فروش کاشی آشپزخانه سه بعدی

یکی از توانمندی های طراح در زمینه ی طراحی به کارگیری هر چه بیشتر حواس است، در کاشی سه بعدی به واسطه ی پوشش نهایی متفاوت آن، کیفیت بازتابش نور توسط سطح متفاوت است و جلای خاصی به فضا می بخشد و همچنین منظره ای متفاوت در فضای مورد استفاده ایجاد می کند. ما در بازار فروش کاشی آشپزخانه سه بعدی تجربه‌ی این حس دلنشین را به شما توصیه می کینم.

بازار فروش کاشی آشپزخانه سه بعدی

چگونگی نصب کاشی آشپزخانه سه بعدی

چگونگی نصب کاشی آشپزخانه سه بعدی

نصب کاشی سه بعدی منظره، شامل سه مرحله اصلی (مقدمات و زیرساخت، اجرا، اقدامات پس از اجر) است و هر مرحله شامل یک سری اقدامات است.

مرحله مقدمات و زیر ساخت

در این مرحله ابتدا با توجه به محل مورد نظر، مساحت اندازه گیری می شود؛ سپس طرح انتخاب شده با توجه به مساحت، به مقیاس مناسب برده و آماده می شود.

زیرساخت لازم برای سطح مورد نظر ایجاد می گردد که بهترین زیر ساخت برای اجرا کاشی الوند، سیمان کشی است.

اجرا

پس از اجرای زیر ساخت برای بدست آوردن سطح کاملا صاف و مسطح، پلی اورتان (مایع)، پودر بتونه و ماده سفت کننده (هاردنر) با هم ترکیب می شود و روی سطح به صورت کاملاً مسطح کشیده می شود.

پس از خشک و سفت شده زیرساخت، طرح روی سطح قرار می گیرد و باید اطمینان حاصل شود که طرح دقیق و صاف روی بستر قرار گرفته باشد این بار بر روی سطح طرح، پلی یورتان مایع و هاردنر با غلتک کشیده می شود. این عمل دو بار تکرار می شود تا از پوشیده شدن کامل سطح رویی طرح و عدم وجود هوا زیر آن اطمینان حاصل شود.

برای آماده سازی طرح، دو روش پلاتر و کاتر پلاتر وجود دارد که تقرباً شبیه یکدیگر هستند با این تفاوت که پلاتر طرح را در قالب شیت ارائه می دهد اما کاتر پلاتر طرح مورد نظر را برش می دهد و قطعه برش خورده طی مراحل بالا نصب می گردد.

اقدامات پس از اجرا

برای جلوگیری از تغییر رنگ پوشش نهایی (پلی اورتان) در اثر تابش نور خورشید، روی آن یک لایه محافظ (کیلر UV) اجرا می شود که این لایه باید بعد از خشک شدن نسبی پلی اورتان (بعد از سه روز) اجرا شود؛ مدت زمان لازم برای رسیدن به حداکثر استحکام پوشش ایجاد شده، 17 روز است.

بازار توزیع کاشی آشپزخانه سه بعدی

بازار توزیع کاشی آشپزخانه سه بعدی اگر تمایل دارید، احساس متفاوتی را که کاشی سه بعدی القا می کند، تجربه نمایید، کافیست از طریق فرم مشاوره و سفارش، اطلاعات تماس خود را در بازار توزیع کاشی پارس سه بعدی ثبت نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت ضمن تماس با شما، اطلاعات و توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

سپس ضمن آشنایی با انواع طرح، طرح مورد نظر خود انتخاب و مراحل ثبت سفارش از طریق مرکز سفارش کاشی انجام گردد و مراحل اجرای آن توسط نصاب حرفه ای با بهترین کیفیت صورت پذیرد.

  • تبلیغات: 
    1. عرضه کننده سرامیک طرح چوب در شیراز
    2. عرضه سرامیک طرح پارکت رنگ روشن
    3. کاشی سرامیک
    4. پخش عمده سرامیک آشپزخانه ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما