بازار فروش کاشی لعابی سنتی

بازار فروش کاشی لعابی سنتی این روزها بسیار داغ است. بسیاری از طراحان امروزه با تلفیق کاشی هایی با نقوش سنتی با انواع کاشی هایی با طرح های مدرن توانسته اند فضایی زیبا و چشم نواز را پیش روی چشم بیننده ترسیم کنند.

فروش کاشی لعابی در سال های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است. با فروش عمده بسیاری از خریداران توانسته اند نیاز خود به این نوع کاشی را به صورت یکجا تامین نمایند. برای راحتی خریداران، فروش به صورت غیرحضوری هم انجام می گیرد و شما می توانید انواع کاشی سنتی را اینترنتی سفارش دهید.

بازار فروش کاشی لعابی سنتی

ویژگی کاشی لعابی سنتی

ویژگی کاشی لعابی سنتی

کاشی کاری و استفاده از کاشی در ایران قدمت طولانی دارد. دسترسی به مواد اولیه تولید کاشی های لعابی یکی از مهمترین دلایل تولید انبوه در ایران بوده است. کاشی های لعابی سنتی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، امروزه هم بسیار محبوب هستند. در ادامه مطلب به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم نمود.

اولین و مهم ترین ویژگی کاشی های لعابی زیبایی بصری آن است که نظر هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب می کند. استفاده از نقوشی که برگرفته از طبیعت اطراف هستند مانند اشکال پرندگان، نقوش گل و برخی از اجسام هندسی زیبایی آن را چند برابر نموده و سبب شده حس زندگی با نگاه کردن به این نوع کاشی ها در ذهن تداعی شود.

ویژگی دیگری که می توان به آن اشاره نمود، جنس کاشی های سنتی می باشد. کاشی های سنتی دارای دو بخش هستند. بخش اول خشت که لایه زیری را تشکیل می دهد و لعاب که رویه بالایی را شکل داده است. جنس لعاب که سبب مقاومت چند برابری این کاشی ها شده ترکیبی از اکسیدهای فلزی و اکسیدهای معدنی می باشد.

بازار توزیع کاشی لعابی سنتی

بازار توزیع کاشی لعابی سنتی

در بازار توزیع کاشی لعابی سنتی مشتری می تواند مستقیما خریدش را از تولید کننده انجام دهد. امروزه توزیع انواع کاشی های لعابی در طرح های زیبا و خاطره انگیز سبب شده تا خریداران بتوانند به سلیقه خود انتخابی جذاب و ماندگار داشته باشند.

با گسترش فضای مجازی و رونق کسب و کارهای آنلاین توزیع انواع کاشی لعابی هم به صورت اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرده است و بسیاری از خریداران از راه های دور و نزدیک نیز توانسته اند با دسترسی به اینترنت خریدهای خود را آنلاین و با هزینه های کمتر انجام دهند.

ما به عنوان توزیع کننده عمده در تلاشیم تا به روز ترین تولیدات در حوزه کاشی های سنتی را بی واسطه به خریداران محترم ارائه کنیم. فروش از طریق سایت انجام می گیرد و مشتری می تواند جهت ثبت سفارش و خرید هر زمان که فرصت و نیاز داشت، اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما