بازار پخش سرامیک قهوه ای روشن

یکی از متفاوت ترین انواع سرامیک های به روز، سرامیک قهوه ای روشن می باشد. از این سرامیک در موارد بسیار زیادی همچون سرویس بهداشتی، وان و… استفاده می شود. مرکز پخش این نمونه سرامیک با توجه به استقبال بسیار زیاد از این محصول بهترین و با کیفیت ترین سرامیک را در تنوع طرح، رنگ و ابعاد در اختیار مشتریان قرار می دهد و افراد می توانند در هر جای ایران نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایند.

بازار پخش سرامیک قهوه ای روشن

مشخصات سرامیک قهوه ای روشن

مشخصات سرامیک قهوه ای روشن در حال حاضر انواع سرامیک قهوه ای روشن دارای نمونه های متنوع در جنس هایی بی نظیر است که از زیباترین آن ها می توانیم به سرامیک قهوه ای روشن گرانیتی اشاره داشته باشیم.

سنگ های گرانیت در خانواده سنگ های آذرین قرار دارند که متشکل از کوارتز ۲۰% یا بالاتر می باشند. این سنگ ها از محبوبیت ویژه ای برخوردارند و شما با استفاده از آن می توانید ظاهر زیبایی را به محیط خود ببخشید. سنگ های گرانیتی قهوه ای روشن دارای سطوحی صاف می باشند و در کفپوش گزینه ای مناسب برای استفاده هستند. این سنگ ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند که در نتیجه استقبال از خرید آن ها را بالاتر برده است.

سرامیک های گرانیتی از سخت ترین مواد بر روی کره زمین می باشند که پس از الماس از نظر مقاومت در درجه دوم قرار می گیرند. این سرامیک ها در برابر ضربه یا برخوردهای سایشی از خود مقاومت بالایی نشان می‌ دهند و ظاهر درخشان آن ها سبب شده تا باعث افزایش زیبایی در بسیاری از اماکن شوند.

سرامیک ها غیر متخلخل می باشند و محافظ طبیعی در برابر قارچ و کپک به حساب می آیند. تمیز کردن آن ها بسیار آسان می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی تمیز کننده ای جذب سنگ نخواهد شد.

می توان سنگ های گرانیتی را به راحتی به اشکال متنوعی برش داد و از آن ها استفاده کرد. از سرامیک های گرانیتی در اماکن مسکونی و تجاری به وفور استفاده می شود و می توان از آن ها در فضای خارجی و داخلی استفاده کرد، از طرفی گزینه ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه و حمام می باشند و می توانند ظاهری زیبا را به محیط شما ببخشند.

کاربرد سرامیک قهوه ای روشن

سرامیک قهوه ای روشن به زیبایی هر چه بیش تر در بازار وجود دارند و افراد می توانند سرامیک دلخواه خود را تهیه نمایند‌

سرامیک قهوه ای روشن یکی از انواع سرامیک های جدید و مدرنی هستند که باعث زیبایی منزل شما خواهند شد. انواع دیوارپوش ها و کفپوش های سه بعدی آن در سرویس بهداشتی و حمام خانه استفاده می‌ شوند و با طرح های متنوع خود دکوراسیون ویژه را برای شما خلق خواهند کرد.

این سرامیک ها از مقاومت بالایی برخوردارند و در برابر جرم، لکه و لغزندگی از خود مقاومت نشان می دهند. در حال حاضر نمونه های متنوعی از آن ها در بازار وجود دارد و شما می توانید بنا به سلیقه خود و دکوراسیون نمونه‌ ای از محصولات را خریداری نمایید.

استفاده از سرامیک قهوه ای روشن در محل زندگی یا محل کار گزینه ی مناسبی برای استفاده است. از این نمونه سرامیک در نشیمن، پذیرایی، حمام و … استفاده می‌ شود که باعث جذابیت بالای محیط شما خواهد شد.

انواع مدل های سرامیک کف

انواع مدل های سرامیک کف

یکی از انواع سرامیک های کف، سرامیک Villeroy & Boch است که طیف وسیعی از کاش های مخصوص استیکرت، ساخته شده از سنگریزه چینی ویلبوستون و با کیفیت بالا است. این کاشی ها، ساخته شده از ظروف پرسلن vilbostone، دارای لبه جلویی گرد و دارای کلاس R9 و بدون لغزش می باشند. کاشی های راه راه همچنین دارای شیارهای آسیاب شده در امتداد لبه جلویی هستند.

در انواع سرامیک ها، کلیه الزامات فنی در طراحی کف برآورده شده است و ایمنی از بالاترین اولویت برخوردار بوده است. سرامیک های ساخته شده از پرسلن، بدون توجه به اینکه در کف و یا دیوار مورد استفاده قرار گیرند، دارای طول عمر طولانی و ویژگی های مراقبت آسان هستند. از طرفی هم جابجایی و حرکت لوازم روی آن ها بسیار راحت است.

اگر به دنبال یک سنگ طبیعی واقعی و یا ظاهری بتونی و مدرن هستید، Villeroy & Boch تقریباً متناسب با هر سبک است. در واقع هر محدوده از رنگ های متنوعی برخوردار است و به برنامه ریزان اجازه می دهد تا طرح هایی هماهنگ یا طرح هایی در تناقض با دیوار و کف ایجاد کنند.

ما دارای انواع دیگری از سرامیک ها هستیم که به آن سرامیک stairtread Villeroy & Boch گفته می شود که برای کف های معمولی و بدون مانع، مناسب هستند. از طرفی هم دارای شیارهای آسیاب شده در امتداد لبه های جلویی سرامیک هستیم که یک راه حل برای افراد کم بینا فراهم می کند.

رنگ استفاده شده در آن و جرم سرامیکی که در زیر آن قرار دارد، کنتراستی را ایجاد می کند که می تواند بسیار چشم گیر باشد، اما در رنگ های روشن تر می تواند ظریف تر هم باشد. اگر تضاد بین شیارها و سطح کاشی کم تر از 0.4 باشد، می توان لبه های مرحله اول و آخر را با رنگ متضاد مشخص کرد.

نمونه ای دیگر از زیبا ترین انواع سرامیک ها سرامیک لیزی می باشد؛ با توجه به علاقه بیش از پیش افراد نسبت به زیبا سازی دکوراسیون داخلی منازل و مابقی اماکن، استفاده از سرامیک های لیزری جای خود را در بین مابقی سرامیک ها باز کرده است.

از این سرامیک ها طرح های مختلفی در حال اجرا شدن است، که از زیبا ترین آن ها سرامیک طرح هخامنش است.

اما برای انتخاب انواع سرامیک، باید به موارد بسیار زیادی از جمله؛ فضای مورد نظر، میزان رفت و آمد افراد، فرش ‌ها و موکت‌ های مورد استفاده و رنگ دیوارها توجه داشته باشیم. که در همه ی این موارد سلیقه شخصی صاحب ملک نیز یکی از مهم ‌ترین فاکتورها در طراحی بخش‌ های مختلف دکوراسیون داخلی است.

سرامیک لیزری توسط دستگاه‌ های لیزر برش داده می ‌شوند و روی آن ها می‌توان طرح ‌های خاصی را پیاده کرد؛ این طرح‌ ها باعث می ‌شوند که ما با یک سرامیک منحصر به فرد در محیط مواجه شویم. سرامیک ‌های لیزری کاربرد هنری نیز دارند؛ به این صورت که می توان تصویر دلخواه خود را روی یک سرامیک چاپ کرده و از آن به عنوان قاب عکس استفاده کرد.

از مزایای استفاده از این سرامیک لیزری می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • سرامیک لیزری از طرحی خاص و جذاب برخوردار است.
  • بدون درز است که این موضوع زیبایی طرح موجود در سرامیک را بیش تر می ‌کند.
  • از آن در فضاهای مختلف استفاده می کنند.
  • از متریال های بسیار با کیفیتی است.

اما امروزه از این سرامیک‌ بعنوان جایگزین فرش ‌استفاده می شود. در اثر استفاده کردن از آن‌ ها، ما با دکوراسیونی فوق ‌العاده لوکس مواجه خواهیم شد.

اما همانطور که گفته شد، ما برای هر مکانی از نوع خاصی سرامیک لیزری باید استفاده داشته باشیم. بعنوان مثال برای آشپزخاته زیباترین گزینه به کارگیری سرامیک آشپزخانه ساده است. در اتاق نشیمن هم مدل زیباتری از سرامیک وجود دارند که مجلسی و در رنگ های خاص اند.

از طرفی هم در برخی از اماکن همچون؛ ساختمان ‌های تجاری و پاساژها از فرش و… برای کف استفاده نمی‌ شود و به جای آن از سرامیک لیزری استفاده می کنند که به زیبا کردن هر چه بیش تر محیط ختم می شود.

ابعاد مختلف سرامیک قهوه ای روشن

اما نحوه چینش انواع سرامیک بسیار مهم می باشد به عنوان مثال شما می توانید از کاشی های کوچک و ریز برای ایجاد دکوراسیون زیبا استفاده داشته باشید و یا از سرامیک هایی با ابعاد بزرگ تر بهره ببرید و فضای مورد نیاز خود را بزرگ تر جلوه دهید کاشی و سرامیک ها دارای ابعاد مختلفی هستند به عنوان مثال سرامیک ۳۰ در ۶۰ از پر استقبال ترین انواع سرامیک ها بوده که روی زیبایی محل مورد نظر شما تاثیر مثبتی ایجاد خواهد کرد.

سرامیک های مخصوص آشپزخانه، پذیرایی، دستشویی یا حمام همگی دارای ابعاد مشخصی هستند و شما می توانید از آن ها برای ایجاد محیط زیبا استفاده داشته باشید، چینش کاشی و سرامیک های دارای ابعاد کوچک تر می تواند گزینه ای مناسب برای محیط کوچک باشد.

نمونه ای دیگر از سرامیک های کف، سرامیک ۲۵ در ۲۵ است که می تواند فضای شما را بیش از حد شلوغ به نظر برساند، از طرفی سرامیک های بزرگ مثل ۹۰ در ۳۰ فضاهای کوچک را کوچک تر از آن که هستند نشان خواهند داد بنابراین شما باید در انتخاب باکیفیت ترین سرامیک دقت نظر داشته باشید.

در حال حاضر سرامیک بسیار زیادی مناسب برای محیط وجود دارند خوشبختانه ما با طرح ها و رنگ های متنوعی از آن ها مواجه هستیم که می‌توانیم متناسب با سلیقه خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماییم، کیفیت و کارایی این محصولات بسیار زیاد هستند و دست خریدار کاملا برای انتخاب باز می باشد.

سرامیک های مناسب برای کف برای همه معماران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، برای خانه های مدرن و کلاسیک انواع متنوعی از سرویس آشپزخانه موجود است که می تواند زیبایی خاصی را به محیط زندگی شما ببخشد.

سرامیک ها مقاومت بسیار بالایی دارد که می‌تواند فشار و وزن اجسام را به‌خوبی تحمل نماید، همچنین در کنار مقاومت از نفوذ ناپذیری خوبی توسط آب و مایعات برخوردار بوده، کثیفی را جذب نمی‌کند و لک نمی شوند.

سرامیک قهوه ای روشن از بهترین انتخاب ها برای محیط های لوکس به حساب می آیند، طرح ها و رنگ های این نمونه سرامیک ها گرم و دلپذیر هستند که باعث ایجاد فضایی مناسب برای محیط های بزرگ می شوند، شما می توانید به صورت خلاقانه از این محصولات استفاده داشته باشید و محیط زیبایی را خلق نمایید می توانید به راحتی آن را با رنگ کابینت خود هماهنگ کنید و دکوراسیون زیبایی را به محیط خود ببخشید.

در حال حاضر ما دارای انواع سرامیک قهوه ای روشن مستطیلی بزرگ با رنگ های طبیعی هستیم که می تواند زمینه عالی را برای خانه‌ ها به وجود آورد، این نمونه سرامیک ها فضا را لوکس تر نشان می‌دهند و به روز هستند.

فروشندگان سرامیک قهوه ای روشن

فروشندگان سرامیک قهوه ای روشن

در حال حاضر ما دارای انواع سرامیک قهوه ای روشن با طرح های متنوعی هستیم. سرامیک قهوه ای روشن بعنوان سرامیک کف پیاده رو، سرویس بهداشتی، حمام، سرامیک کف حیاط، سرامیک ضد یخ و… استفاده می شوند که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند و معمولا نمونه های سبک کلاسیک آن ها استقبال خرید بیش تری دارند.

با توجه به تولید سرامیک طرح چوب قهوه ای روشن، افراد می توانند به راحتی و در هر نقطه از کشور نسبت به خرید محصول خود اقدام نمایند. در این زمینه روش‌ های خرید بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می تواند قیمت سرامیک خود را بسیار پایین آورید.

یکی از آن ها مراجعه به فروشندگان معتبر سرامیک قهوه ای روشن می باشد، در این صورت شما می توانید با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده نسبت به تهیه محصولات خود اقدام نمایید و خریدی به صرفه را تجربه کنید.

عرضه کننده سرامیک قهوه ای روشن

سرامیک قهوه ای روشن که از سرامیک های بسیار با کیفیت در این زمینه است را می توان به راحتی و با کم ترین مشکل در اختیار داشت. این نوع سرامیک در سراسر ایران وجود دارد و فروشندگان سرامیک بسیار زیادی هستند که در این زمینه در حال خدمات رسانی اند و افراد خواهان سرامیک می توانند بدون دغدغه محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

اما همانطور که می دانید از این محصول به عنوان کفپوش استفاده می شود و دارای مدل های متنوعی است، بازار صادرات این محصول ایرانی به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس در حجم بالایی اتفاق می‌افتد و از طرفی مشتریان داخلی ثابت خود را دارد که آن ها را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه می نمایند.

در حال حاضر شرکت عرضه سرامیک قهوه ای روشن تمام تلاش خود را انجام می دهد تا انواع مدل های آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خارجه خود قرار دهد و دست دلالی در کار نباشد.

بسته بندی انواع سرامیک ایرانی برای امر صادرات استاندارد و مرغوب بوده و تمامی محصولات ایرانی با قیمتی نزولی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

قیمت خرید سرامیک قهوه ای روشن

قیمت خرید سرامیک قهوه ای روشن

به دلیل علاقه بسیار افراد به استفاده از جذاب ترین و شیک ترین سرامیک، در سراسر ایران مراکز خرید سرامیک قهوه ای بسیار زیادی یافت می شود که در حال ارائه خدمات در این زمینه هستند و مردم می توانند به راحتی و در هر رنگ و طرحی به خریدن آن ها روی آورند.

نرخ سرامیک قهوه ای روشن به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به طول و ضخامت سنگ اشاره داشته باشیم، از طرفی در صورتی که سنگ شما از رگه های کم تری برخوردار باشد، قیمت آن بالاتر هم خواهد رفت.

اما شما با تهیه عمده این سری از محصولات می توانید خریدی به صرفه داشته باشید و با نازل ترین قیمت محصول با کیفیتی را تهیه نمایید. در این زمینه شما می توانید از فروشگاه اینترنتی ما با نازل ترین قیمت محصول خود را تهیه نمایید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما