توزیع بی واسطه سرامیک ضد اسید

سرامیک را می توان از رایج ترین انواع کفپوش که نه تنها در منازل مسکونی، بلکه در محیط های صنعتی نیز مورد کاربرد قرار گرفته و کف آنها را با این کفپوش می پوشانند. حال یکی از بهترین انواع سرامیک که در صنایع رواج یافته؛ سرامیک ضد اسید است که نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی، تاثیر نپذیرفته و به طور کلی از مقاومت مکانیکی بسیار خوبی برخوردار می باشد. اکنون توزیع بی واسطه سرامیک ضد اسید که از انواع سرامیک باکیفیت به شمار می آید؛ صورت گرفته و فرصت تهیه آن را خواهید داشت.

توزیع بی واسطه سرامیک ضد اسید

کارایی فراوان سرامیک ضد اسید

کارایی فراوان سرامیک ضد اسید یکی از مهمترین انواع کفپوش که امروزه صنایع مختلف از آن جهت اجرا در کف بهره برده اند؛ سرامیک ضد اسید می باشد که در مقابل سرامیک های ساختمانی قرار گرفته و از لحاظ ساختار و کیفیت، با آنها فرق دارد؛ این سرامیک نه تنها آب و همینطور مایعات کمی را جذب خود خواهد کرد؛ بلکه نسبت به محلول های اسیدی که ممکن است باعث ایجاد سایش شوند؛ مقاوم نشان داده و هیچ نوع تاثیر بدی را نخواهد پذیرفت.

در واقع این سرامیک ها متشکل از رس غیر آهنی بوده و فرآیند پردازش آنها تحت دمای بالا صورت گرفته است؛ به همین دلیل است که چنین تاثیرات خوبی را از خود نشان داده و از کارایی فراوان در بخش های صنعتی برخوردار گشته اند؛ در تکمیل توضیحات از این سرامیک هم لازم است بگوییم این محصول در ابعاد مشخص ساخته شده که از آن جمله می توان به سرامیک ضد اسید با ابعاد 115*230 سانت اشاره نمود؛ ضخامت های بالا که از 20 الی 25 میلیمتر است را شامل می گردند.

برای نصب آنها هم از هر ملاتی استفاده نکرده و این تنها ملات های ضد اسید هستند که برای نصب و اجرای این سرامیک ها انتخاب می شوند؛ در واقع این ملات ها باعث استحکام هر چه بیشتر سرامیک های ضد اسید شده و از لق شدن آنها بر اثر تماس با مواد شیمیایی جلوگیری خواهند کرد.

بازار خرید سرامیک ضد اسید درجه یک

بازار خرید سرامیک ضد اسید درجه یک اگر کمی در بازار خریدسرامیک به جستجو بپردازید؛ با نمونه های مختلفی از این محصول روبرو خواهید شد که یکی از آنها سرامیک ضد اسید درجه یک می باشد؛ همانطور که گفته شد این محصول همراه با مشخصات متفاوت و همینطور کاربردهای مختلف بوده و حساب آن از سرامیک ساختمانی، کاملا جداست؛ حال در انتها و به منظور تکمیل اطلاعات از این محصول می خواهیم تا به ذکر کاربردهای سرامیک ضد اسید بپردازیم:

  • از این سرامیک در صنایع کنسروسازی بهره می برند.
  • صنایع تولیدکننده نوشیدنی های گازدار از قبیل نوشابه هم به استفاده از سرامیک ضد اسید روی آورده اند.
  • در حوضچه های اسیدی به وفور از آن کاربرد به عمل می آورند.
  • صنایع روغن کشی، صنایع دارویی، صنایع مواد لبنی، واحدهای بسته بندی مواد غذایی و غیره همگی از این سرامیک استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما