توزیع سرامیک سه بعدی استخر

سرامیک سه بعدی استخر یکی از انواع سرامیک های پر استفاده برای ساخت استخر می باشد که دارای طرح ها و ابعاد متنوعی است و هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری کند.

مرکز توزیع سرامیک کف سه بعدی استخر تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می پردازد.

توزیع سرامیک سه بعدی استخر

کیفیت سرامیک سه بعدی استخر

کیفیت سرامیک سه بعدی استخر

در حال حاضر واحدهای فعال و بسیار زیادی در سر تا سر کشور وجود دارند که به ارائه با کیفیت ترین سرامیک های سه بعدی استخر می ‌پردازند از زمانی که سرامیک هایی با طرح ۳ بعدی در بازارهای خرید و فروش راه یافت، بسیاری از افراد تمایل دارند که در استخر و حتی دیوار پوش های خود از این نمونه سرامیک استفاده داشته باشند.

انواع سرامیک های سه بعدی دارای شکل زیبا و منحصر به فردی هستند و در صورتی که شما از نمای کار شده کمی فاصله بگیرید تصویر هایی سه بعدی و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

این نمونه از سرامیک مرجان  از نظر دوام و کارکرد از نوع ساده آن دارای دوام و طول عمر بیش تری هستند و از طرفی در برابر ضربات و سایش از خود مقاومت بالایی نشان می ‌دهند، علاوه بر این در برابر انواع مایع های اسیدی بسیار مقاوم هستند و بسیار کم دچار مشکل و فرسودگی می شوند.

شما می توانید آن ها را روی هر سطحی کار بگذارید این سری محصولات قابل اجرا بر روی تمام سطوح سرامیکی، سیمانی و گچی هستند، در صورتی که این محصولات توسط یک فرد متخصص و کار بلد قرار داده شوند به هیچ عنوان بندی آن ها جلب توجه نمی کند و منظره شما به شکل یک منظره کامل و سه بعدی به نظر خواهد رسید.

اما بر روی قیمت این نمونه محصولات عوامل بسیار زیادی تاثیر می گذارد؛ اولین نکته موثر و تاثیر گذار روی قیمت گذاری تمام اجناس که در بازار موجود هستند جنس و مواد به کار رفته در آن ها می باشد. سرامیک استخری نیز از این قاعده مستثنا نبوده و هر چقدر که مواد به کار رفته در آن از نوع درجه یک تر و عالی تر باشند قطعا قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

مدل های سرامیک سه بعدی استخر

مدل های سرامیک سه بعدی استخر در حال حاضر ما با انواع متنوعی از کاشی حمام سه بعدی مواجه هستیم که هر یک از آن ها از استقبال خرید ویژه ای برخوردارند شما می توانید برای دیوار پوش و کفپوش بخش مختلف ساختمان مسکونی خود و حتی لابی هتل، استخر و مترو از آن ها استفاده داشته باشید.

قطعات متنوعی در این بین وجود دارد از پر استفاده ترین آن ها قطعات ۶۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۸۰ است انواع سرامیک های سه بعدی به دلیل طراحی خاصی که دارند پس از اجرا و نصب زیبایی هر محیطی را افزایش خواهند داد و توجه همه افراد را به خود جلب می نمایند این محصولات دارای طرح های با رزولوشن بسیار بالا هستند و برای تولید آن ها از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده شده است.

از طرفی انواع دیوار پوش و کفپوش سه بعدی دارای مزایای زیادی نظیر ضد خش بودن و ضد اسید بودن و سرعت بالا در نصب و اجرا می باشند و این مدل سرامیک ها همچنین روی سطح هایی مانند بتون و کاشی و پارکت و سیمان و سنگ به راحتی نصب می شوند و کیفیت بالایی در رنگ و طرح دارند و علاوه بر این طرح هایی که روی این طرح سرامیک ها اجراء می شوند ثابت هستند.

مشخصات سرامیک سه بعدی استخر

مشخصات سرامیک سه بعدی استخر

به تازگی نسل جدیدی از کاشی وارد بازار شده که علاوه بر موارد فوق ویژگی های خاص بسیاری دارد. این کاشی که برای اولین بار در ایران تولید شده است و دارای طرح های جذاب و خیره کننده ای می باشد کاشی سه بعدی نامیده می شود که بسیار زیبا و منحصر بفرد است.

از زمان‌های دور سرامیک رستیک طرح استخری کارهای بسیار زیادی در روزمره انسان ها داشته است و از آن ها برای تزیین ساختمان، اماکن عمومی و مذهبی استفاده شده است، انواع سرامیک سه بعدی بین کابینت نظافتی بسیار راحت دارد و در برابر رطوبت عایق خوبی است.

همچنین در برابر حرارت مقاومت بالایی نشان می‌دهد و می ‌تواند در دما های بالا تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد را هم تحمل کند، از این نمونه کاشی ها علاوه بر دیوار به عنوان کفپوش هم استفاده شده است و در دوره حاضر رضایت افرادی که به دنبال زیبایی و مدرنیته هستند را به خود جلب می نماید.

قیمت سرامیک سه بعدی استخر

قیمت سرامیک سه بعدی استخر

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این سری از محصولات استقبال از خرید سرامیک های سه بعدی استخر بسیار زیاد شده و در دهه های اخیر بازار خرید آن ها بسیار پر رونق شده است بسیاری از افراد در زمانی که این نمونه سرامیک را می‌ بینند به آن جذب می شوند و شاهد زیبایی چشم نواز و خیره کننده آن بوده ‌اند و بنابراین آن ها تمایل دارند که در معماری ها و استخرهای خود از این نمونه سرامیک استفاده داشته باشد و همین امر سبب شده تا تولید و پخش این محصول روز به روز رونق بیشتری پیدا کند و عرضه کنندگان به صورت جدی در این زمینه روی کار آمده اند.

بر روی قیمت سرامیک سه بعدی راه پله عوامل بسیار زیادی تاثیر دارد که از مهم ‌ترین آن ها می‌توان به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم، اما شما با تهیه عمده آن ها می ‌توانید خرید خود را به صرفه تر کنید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

در حال حاضر روش ‌های خرید کثیری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها به صورت عمده سرامیک سه بعدی خود را خریداری نمایید یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع سرامیک می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌ شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است، در این زمینه می‌ توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین سرامیک سه بعدی خود را خریداری کنید و خرید‌ی به صرفه داشته باشید.

از طرفی با توجه به کیفیت بالای این نوع از محصولات بازار صادرات انواع سرامیک ها بسیار داغ بوده و بازرگانان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و با کیفیت ترین انواع سرامیک را در اختیار مشتریان خارجه خود قرار می دهند‌.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت کاشی و سرامیک ارزان
    2. قیمت کاشی لعابدار + خرید کاشی لعابدار سنتی و فروش کاشی لعابدار هخامنشی
    3. انواع کاشی کف چیست؟
    4. فروشنده سنگ چینی ازنا اسلب لرستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما