سفارش سرامیک آشپزخانه طرح دار

از سرامیک ها برای آشپزخانه استفاده می شود. برای آشپزخانه از دو نوع سرامیک به کار می رود یکی برای کف و دیگری برای بین کابینت ها است. سرامیک آشپزخانه طرح دار در طرح های گوناگون تولید می شود. معمولاً کاشی کف با سرامیک دیوار متفاوت است نوعی که برای دیوار استفاده می‌ کنند سایز کوچکتر و تنوع طرح بیشتری دارد. معمولاً سرامیک هایی که برای آشپزخانه سفارش می دهند کاشی ها در ابعاد بزرگ است. این کاشی ها را از طریق مغازه های کاشی و سرامیک سفارش داده می شود.

سفارش سرامیک آشپزخانه طرح دار

بررسی کیفیت سرامیک آشپزخانه طرح دار

بررسی کیفیت سرامیک آشپزخانه طرح دار از کاشی ها برای سرامیک کف و دیواره آشپزخانه، سرامیک کف حمام، دیواره ها و کف پذیرایی استفاده می‌ شود. آشپزخانه ها از جمله مکان هایی هستند که دائماً آشپزی می‌ شود و امکان پاشیدن روغن به دیواره ها وجود دارد. همچنین گاهی لازم است شست و شو شود.برای همین منظور استفاده از سرامیک با کیفیت برای این امر مهم است که باید از کاشی و سرامیک های محکم و با کیفیت بالا استفاده شود.

و کاشی انتخاب شود که عمر طولانی داشته باشد،. زیرا به کف آشپزخانه هنگام رفت و آمد و گذاشتن وسایل سنگین مانند یخچال، گاز و…فشار زیادی وارد می شود و همچنین کاشی کف باید درصد جذب آب پایینی داشته باشد و طرح مناسب و زیبا داشته باشد زیرا امکان تعویض هر ساله آن وجود ندارد. یکی از نکات مهم علاوه بر خود کاشی چیدن آن است و باید توسط استادکار ماهر انجام شود و جوری چیده شود که زیر آن آب نرود که مجبور به کندن آن شوند.

سرامیک آشپزخانه باید استحکام کافی در برابر نور و حرارت داشته باشد همچنین این نوع کاشی باید امکان تمیز کاری با هر نوع شوینده ای را داشته باشند. معمولاً بهتر است کاشی های مات برای کف آشپزخانه استفاده شود زیرا این کاشی ها لغزش پایین تری دارد. و کاشی انتخاب شود که در ابعاد بزرگ باشد و تمیزکاری میانه های کاشی ها باهم راحت شود. ضخامت کاشی آشپزخانه باید مناسب باشد تا زود نشکند.

عرضه مستقیم سرامیک آشپزخانه طرح دار

عرضه مستقیم سرامیک آشپزخانه طرح دار یکی از مهمترین و کاربردی ترین استفاده از سرامیک قسمت آشپزخانه است .قیمت سرامیک بر حسب طرح، اندازه و مقدار آن تعیین می‌ شود. طرح های کاشی به صورت ظریف، گلدار، ساده و هندسی توزیع می‌ شود. سرامیک را شرکت های مختلف داخلی توزیع و گروه های بازرگانی آن را توزیع می کنند.

عرضه مستقیم سرامیک آشپزخانه از طریق محل های فروش آن و یا به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد. سرامیک های آشپزخانه در طرح های سنتی، سه بعدی، فانتزی، مدرن و شطرنجی توزیع می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما