صادرات کاشی سنتی بین کابینتی

کاشی ها یکی از انواع مهم سنگ ها در دکوراسیون خانه ها می باشند. امروزه از کاشی گرانیتی بین کابینتی در طرح سنتی استفاده زیادی می شود. انواع مختلف این کاشی ها در طرح ها و رنگ های سنتی وجود دارد که می‌توان با به کار گذاشتن آن ها فضای خانه را بسیار زیبا و دلنشین کرد. صادرات کاشی سنتی بین کابینتی از درب کارخانه های تولیدی آغاز می‌شود و برای این کار از فروشگاه ها و سایت های معتبر اینترنتی استفاده می شود.

صادرات کاشی سنتی بین کابینتی

اهمیت کاشی سنتی در آشپزخانه

اهمیت کاشی سنتی در آشپزخانه

کاشی های سنتی از خاک رس ساخته می شوند.این کاشی پارس دارای طراحی های زیبایی هستند و بسیار منحصر به فرد می باشند. که نقش های این کاشی ها از سنت ایرانی ها الهام گرفته است و دارای رنگ های بی نظیری است. که در دکوراسیون منزل جلوه ی زیبایی دارد و همه را جذب خود می‌کند. امروزه انواع خاصی از این کاشی ها در آشپزخانه ها به کار برده می شود و کنار راه پله ها نیز از این کاشی ها استفاده می کنند. این کاشی ها سنت قدیمی و طرح های مدرن امروزه را با هم ترکیب می‌کنند

با این کاشی های سنتی می توان زندگی های امروزه شهری را به روش سنتی زیبا و دلنشین کرد. تعدادی از این کاشی ها دارای طرح‌های بخصوصی هستند که با در کنار هم قرار دادن آن ها، این طرح ها حاصل می شود و طرح هایی نیز می باشند که کاملاً مستقل بوده و برای دکوراسیون کف آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طراحی کاشی های سنتی از رنگ آبی لاجوردی بسیار استفاده می شود و گل های ریز و رنگارنگ آن ها سبب ایجاد فضای زیبا و دلنشین می کند.

بررسی میزان دوام کاشی سنتی

بررسی میزان دوام کاشی سنتی

کاشی سنتی را از خاک رس می سازند این کاشی ها در دکوراسیون های داخلی خانه ها استفاده زیادی دارند. همچنین از دوام بسیار زیادی برخوردار می باشند. جنس این کاشی ها از خاک رس است و با انواع لعاب های شیشه ای و فلزی پوشیده می شود.دوام این کاشی ها بسیار مناسب است و باید نوع درجه یک و باکیفیت آن ها خریداری شود. این کاشی نسبت به سایر کاشی های دیگر از مقاومت بالایی برخوردار هستند.زیرا از زمان پخت و دمای آن ها مناسب بوده و جنس شان در در مقابل شیشه با سوهان مقاوت زیادی دارد.

بعد از این کاشی ها علاوه بر اینکه زیبایی ساختمان را دوچندان می‌کند باعث دوام و محکم شدن آپارتمان نیز می گردد. خاک رسی که در این کاشی سنتی به کار برده می شود هنگامی که مورد پخت قرار می دهد مقاومت بسیار بالایی به دست می‌آورد. این کاشی ها در سرمای زیاد خراب نمی شوند و ترک بر نمی دارد.ضد آب می باشند و از نفوذ آب به داخل دیوار جلوگیری می کنند. امروزه استفاده از کاشی سه بعدی به وفور مشاهده می گردد و تمامی انواع کاشی ها برای دیوار مانند عایق عمل می کنند. کاشی سنتی صادراتی از نوع درجه یک این کاشی ها می باشد که دارای شکستگی و لب پریدگی نیستند.

عمده فروشی کاشی بین کابینتی سه بعدی

عمده فروشی کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی بین کابینتی عمده در انواع سه بعدی نیز تولید می شود. این کاشی راه پله در فضای آشپزخانه برای بین کابینت ها استفاده می شوند. عمده فروشی این کاشی ها از درب کارخانه‌های تولیدی انجام می‌شود. صاحبان این کارخانه‌ها خرید عمده را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند و آن را درب منزل تحویل می دهند.

مصرف کننده ها می توانند سفارش خرید خود را ثبت کرده و آن را در بازه ی زمانی کمی درب منزل تحویل بگیرند. در خرید اینترنتی قیمت ها به نرخ درب کارخانه و بسیار کم می باشد و صاحبان فروشگاه های کاشی فروشی نیز خرید خود را به این صورت انجام داده و آن را با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. که برای مصرف کننده به صرفه نمی باشد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت کاشی و سرامیک ارزان
    2. قیمت کاشی لعابدار + خرید کاشی لعابدار سنتی و فروش کاشی لعابدار هخامنشی
    3. انواع کاشی کف چیست؟
    4. فروشنده سنگ چینی ازنا اسلب لرستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما