فروشندگان سرامیک قهوه ای سوخته

سرامیک قهوه ای سوخته، این روزها خریداران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب کرده و در تنوع اندازه، برند وطرح به بازار ارائه شده است.

سرامیک های قهوه ای با تناژ های مختلفی در بازار موجود است: سرامیک قهوه ای سوخته و سرامیک قهوه ای روشن. همه ی این عوامل می تواند بر روی قیمت این سرامیک ها تاثیر بگذارد.

شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک با تجهیزات و تکنولوژی مدرن کاشی و سرامیک های مدرنی را تولید می کنند از جمله کاشی و سرامیک آشپزخانه . برای آشپزخانه دو نوع کاشی و سرامیک تولید می شود، که شامل کاشی و سرامیک کف و دیوار می شود.

در هر خانه ای آشپزخانه یکی از نقاط مهم خانه هست که زیبایی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از بهترین اقدامات برای زیبا کردن این مکان انتخاب کاشی و سرامیک خوب و متناسب برای این مکان است.

کاشی و سرامیک ایرانی در واقع هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت بسیار مورد پسند و مناسب خریداران داخلی و خارجی است. که قابلیت دارد که رقابت خوبی در بازارهای بین المللی داشته باشد.

فروشندگان سرامیک قهوه ای سوخته

خصوصیات سرامیک قهوه ای سوخته

خصوصیات سرامیک قهوه ای سوخته سرامیک ها در به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند. سرامیک های براق و مات. با توجه به اطلاعاتی که روی بسته بندی سرامیک ها نوشته شده می توان درجه 1 تا 4 بودن آن ها را تشخیص داد. هر چه کیفیت یک سرامیک بالاتر باشد قیمتی که برای آن تعیین می کنند بیشتر است. سرامیک کف ساختمان بهتر است درجه 1 یا 2 باشد اما سرامیکی که برای دیوار استفاده می شود می تواند درجه 3 باشد. سرامیک های کف را برای اینکه قیمت پایین تری داشته باشد نباید از کیفیت پایین استفاده کرد، اما دیوار را می شود از سرامیک با کیفیت پایین تر به منظور صرفه اقتصادی بیشتر استفاده کرد.

اطلاعاتی که معمولا روی بسته بندی سرامیک ها نوشته می شود از این قرار است: درجه کیفیت آن ها، میزان جذب آب ومقاوم بودن سرامیک در برابر یخ زدگی و ضرب اصطکاک و درجه ساییدگی و چند رنگ بودن سرامیک. البته این مورد آخر یعنی درجه ساییدگی فقط مخصوص سرامیک های براق است و در اصل نشان می دهد که آیا سرامیک مورد نظر برای، سرامیک کف مناسب است یا نه. درجه جذب آب در واقع نشان میدهد که میزان نفوذ رطوبت در سرامیک چقدر است و آیا برای محیط های با رطوبت بالا مثل استخر ها مناسب هست یا نه. میزان لیزی سرامیک نیز یک مورد مهم هست که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد و آن نشان میدهد که میزان اصطکاک پا با سرامیک کف چقدر است و هرچه میزان آن کمتر باشد لیز بودن آن بیشتر است. مقاومت در برابر سرما هم نشان دهنده میزان مقاومت سرامیک در برابر سرما و یخ زدگی است.

راهنمای انتخاب سرامیک قهوه ای سوخته

با توجه به اطلاعاتی که روی بسته بندی سرامیک نوشته شده و اینکه هدف ما از خرید سرامیک چیست میتوان انتخاب مناسب را انجام داد. به عنوان مثال برای کف ساختمان بهتر است از سرامیک هایی با میزان لیزی کمتر و همچنین از سرامیک ضد خش یا سرامیک طرح چوب استفاده کرد و همچنین اگر برای کف حمام یا کف استخر خریداری می شود حتما باید به میزان مقاومت آن در برابر رطوبت دقت کرد. و اینکه اگر سرامیک را برای نصب روی دیوار تهیه میکنیم مهم هست که اگر قرار است بر روی دیوار بیرونی ساختمان به کار رود به میزان مقاومت آن در برابر سرما دقت شود تا مشکلی در اثر سرمای بیرون بر روی آن ایجاد نشود.

بهترین مدل های سرامیک نمای بیرونی از این قرار است: طرح تراورتن، طرح چوب، سفید، آجر، گرانیتی. این مدل از سرامیک ها زیبایی خاص و بی نظیری به ساختمان می دهد. که مورد پسند همگان است.

کاشی پرسلان نوعی از کاشی و سرامیک است که چون ضریب نفوذ پذیری آب در آن کمتر از نیم درصد هست پس اصلا آب در آن نفوذ نمیکند و نسبت به انواع سرامیک بادوام تر است. در واقع می توان گفت که این نوع از کاشی و سرامیک نوعی سنگ مصنوعی هست.

کاشی و سرامیک های گرانیتی در واقع کاشی پرسلان پولیش خورده هستند این مدل از کاشی ها در واقع مانند کاشی پرسلان ار مقاومت خوبی برخوردارند و نفوذ پذیری آب هم در این مدل کاشی بسیار کم است. این مدل از کاشی ها برای کف و دیوار و همچنین نمای ساختمان مناسب هستند.

ابعاد سرامیک قهوه ای سوخته

ابعاد سرامیک قهوه ای سوخته اصلی ترین معیار برای مشتریان زیبایی سرامیک است. سرامیک ها معمولا در دو سایز 20*20 یا 60*120 تولید می شوند اما هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده سایز بزرگ 60*120 به صرفه تر است البته برای مشتریان بیشتر این طور جا افتاده که سایز بزرگتر یعنی طراحی و کیفیت بهتر، مشتری در واقع از سرامیک انتظار دکور بهتر و زیباتر را دارد. و در واقع تمام سایز و مواد اولیه سرامیک در قالب دکور زیبا نهفته است. بنابراین مشتری بر اساس تبلیغات بازار و هدایت فروشنده سرامیک و دکور فروشندگان مورد نظر خودش را خریداری میکند.

اما اینکه مشتریان امروز بیشتر به سمت سایزهای بزرگ سرامیک می روند بیشتر به دلیل اقبال بیشتر طراحان داخلی و دکوراتور ها به سمت این اندازه از کاشی و سرامیک است و اگر طراحان خلاقی به سمت سرامیک های 20*20 کشیده شوند، مشتریان نیز به سمت آن ها گرایش پیدا می کنند.یا شرکت کاشی و سرامیک تبریز با یک شرکت اسپانیایی همکاری دارد و کاشی های تخصصی ضد سایش تولید می کنند و به آلمان و اتریش و گرجستان و ترکمنستان صادر می کند.

انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه

یکی از مهمترین عوامل موثر بر زیبایی آشپزخانه های مدرن و کلاسیک، سرامیک های به کار رفته در آن ها می باشد. این سرامیک ها علاوه بر زیبایی باید دارای ویژگیهایی چون:ضد خش بودن و عدم جذب رطوبت و همچنین باید دارای تحمل وزن زیادی باشد تا بتوان وسایلی مانند یخچال و اجاق گاز و… را به راحتی روی آن ها قرار داد یا جابه جا کرد.بهتر است برای زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه رنگ کابینت با رنگ سرامیک را هماهنگ کرد و همینطور خوب است که برای سرامیک های آشپزخانه از سنگ های طبیعی استفاده کنیم تا زیبایی آشپزخانه را بیشتر و بیشتر کند.برای آشپزخانه های کلاسیک هم خیلی خوب است که از سرامیک هایی با شکل مستطیل و با رنگی ساده استفاده کنیم زیرا این کار می تواند زیبایی آشپزخانه را چندین برابر کند. ضد لک بودن و همینطور پاکیزگی آسان و راحت سرامیک های آشپزخانه هم از نکات مهم دیگر در انتخاب آن ها است، که خوب است در نظر گرفته شود.

نوعی دیگر از سرامیک کف آشپزخانه که آن را بسیار لوکس می کند و زیبایی آن را تضمین و صد چندان می کند سرامیک های سنگ مرمر هستند.

استفاده از سرامیک های متفاوت از نظر رنگ و الگو نیز امروزه در آشپزخانه های کوچک و اپن خیلی محبوب شده است. این دیزاین بیشتر برای دکورهای تاکتیک مناسب هستند.

نوعی دیگر از دیزاین کف آشپزخانه استفاده از سرامیک های زرد و سفید شطرنجی است. که فضای گرم و صمیمی ایجاد می کند. هر چند این روزها زیاد طرفدار ندارد.

در آشپزخانه های کوچک استفاده از سرامیک های کوچک طرحدار گزینه مناسبی است. به عنوان مثال سرامیک سیاه و سفیدی که طرحی هندسی بر روی آن قرار دارد فضای آشپزخانه را خیلی روشن و مدرن می کند.

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای آشپزخانه های امروزی سرامیک های شش ضلعی می باشد.

سرامیک های کف آشپزخانه به صورت کلی در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شوند. که خود سرامیک های لعاب دار باز به دو نوع سرامیک های براق و مات هستند. که نوع مات آن برای کف آشپزخانه مناسب تر است. چون سرامیک هایی که لعاب براق دارند لکه و کثیفی را بیشتر نشان می دهند. البته سرامیک های طرح چوب و طرح پارکت هم گزینه های مناسبی برای کف آشپزخانه هستند.کاشی و سرامیک رکتیفاید که بعد از تولید شدن در دستگاههای بزرگ لیزری به شکلهای خاصی برش می خورن و بعد از نصب درزی در بین آن ها ایجاد می شود که باید در آن قسمتها دوغاب داد. و هر چه این درزها کمتر باشد و فاصله بین آن ها بیشتر و بهتر پر شود بر زیبایی کار افزوده می شود.

عرضه کننده سرامیک قهوه ای سوخته

عرضه کننده سرامیک قهوه ای سوخته عرضه سرامیک قهوه ای در مراکز زیادی انجام می شود به صورت اینترنتی و همچنین در بازار انجام می شود. نمایندگی ها در عرضه سرامیک های زیبا و مدرن سهم زیادی دارند. البته پیشنهاد می شود که برای مقرون به صرفه تر بودن قیمت کاشی و سرامیک آن را از عرضه کننده های مستقیم و نمایندگی های آن خریداری کنید. زیرا هم اطمینان از کیفیت و مرغوبیت آن بیشتر است و هم اینکه چون به صورت مستقیم از کارخانه تحویل می گیرید از نظر قیمت برای شما مقرون به صرفه تر است.

حجم صادرات این محصول در سال 95 حدود 400 میلیون دلار بوده است. و ایران با توجه به داشتن معادن فراوان و قیمت انرژی پایین تر از سایر کشورها یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی و سرامیک های با کیفیت و با قیمت مناسب شده است.

هشت شرکت برتر ایرانی تولید کننده کاشی و سرامیک از این قرار است: آپادانا سرام، تک سرام، پرشین کاشی ایرانیان، کاشی و سرامیک تبریز، الماس کویر یزدمهسرام، کاشی مرجان، کاشی پرسپولیس و کاشی پارس.

و همچنین شرکت سهند شیمی یکی از تولید کنندگان چسب سرامیک و کاشی است.

همچنین محصولات شرکت پرشین کاشی ایرانیان در ترکیه، آذربایجان، گرجستان، پاکستان، افغانستان و عمان صادر می شود.

قیمت سرامیک قهوه ای سوخته

عوامل زیادی در قیمت سرامیک تاثیر گذار است از جمله: نوع، کیفیت، اندازه و ابعاد آن و رنگ و….

برای مقایسه قیمتهای آن به سایت های برندهای معروف می توان مراجعه کرد.به طور مثال ایفا یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی و سرامیک می باشد.

برای خرید سرامیک کافی است متراژ مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه ثبت سفارش را بزنید و در اسرع وقت سفارش خودتان را تحویل بگیرید.

از آن جایی که لیست قیمت کاشی و سرامیک هر چند ساعت به روز می شود بهتر است هنگام خرید از قیمت روز آن مطمئنم شوید.

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشی و سرامیک درجه ای است که آن کاشی دارد مثلا کاشی درجه یک به کاشی خاصی می گویند که به هیچ عنوان در لعاب و کناره های آن نقصی وجود ندارد و طبیعتا قیمت آن هم بالاتر است. کاشی درجه 2 معمولا در کناره های سطح لعابدار شان به قطر نیم میلی متر خال وجود دارد. و کاشی درجه 3 به کاشی و سرامیکی می گویند که حداقل 3 میلی متر خال در کناره های لعاب آن ها وجود دارد.

هزینه نصب کاشی و سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا متراژ محلی که قرار است کاشی کاری شود یا روشهای نصب کاشی و سرامیک، شهر و مکان انجام کاشی کاری که به طور مثال در تهران و کرج به نسبت بقیه شهرها بیشتر است. اندازه ها و ارزش مصالح به کار رفته در ساختمان و همچنین مهارتی که استاد کار دارد.

مراکز خرید سرامیک قهوه ای سوخته

مراکز خرید سرامیک قهوه ای سوخته برای خرید سرامیک قهوه ای سوخته می توان به نمایندگی های کارخانجات تولیدی کاشی و سرامیک مراجعه کرد یا از طریق سایت های آن ها خریداری کرد. یکی از این مراکز، سرامیک استیو است. نام ایفا سرام یکی از نامهای مشهور در این زمینه می باشد.

فروشگاه آن لاین تیک سرام تنها نمایندگی ایفا سرام است که به صورت مستقیم سنگ و سرامیک های این شرکت را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت عرضه می کند.

بازار بورس به مکانی گفته می شود که تعداد زیادی مغازه یک کالا را به فروش می رسانند. شهر تهران یکی از بهترین جاها برای بورس انواع کالا هاست. مراکز بورس کاشی و سرامیک زیادی در تهران وجود دارد از جمله بازار بورس کاشی و سرامیک زمزم که به دلیل نزدیک بودن مغازه ها به انبار هایشان بسیار مناسب است برای خریداران و بازار دیگر بازار بنی هاشم هست که در شرق تهران قرار دارد و یک بازار قدیمی در صنعت کاشی و سرامیک است و اجناس درجه یکی دارد. یکی دیگر از بازارها، بازار خیابان کاشانی و خیابان شیراز است. که بورس خیابان شیراز یکی از لوکس ترین بازارها در زمینه کاشی و سرامیک می باشد. در این بازار لوازم ساختمان هم به فروش می رسد. نکته قابل توجه این است که بیشتر از دو هزار واحد فروشگاه در این بازارها قرار دارد که به راحتی می توان به آن ها مراجعه کرد و کاشی و سرامیک مورد نظر را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما