فروشگاه عرضه سرامیک شیشه ای استخری

فروشگاه عرضه سرامیک شیشه ای استخری مرکز معتبر و بزرگی است که مدل های مختلف این محصول را در بسته بندی های چند عددی و با طرح های شیک و جالب در اختیار خریداران قرار می دهد و از آن جایی که توانسته در این راستا کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را به همه اثبات کند مورد توجه بازار های داخلی و خارجی قرار گرفته و بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه از طریق این سایت روند توزیع انواع سرامیک را انجام می دهد تا همگان قابلیت خرید مستقیم و کم هزینه را داشته باشند.

فروشگاه عرضه سرامیک شیشه ای استخری

مشخصات سرامیک شیشه ای استخری

مشخصات سرامیک شیشه ای استخری سرامیک شیشه ای استخری یکی از مصالح ساختمانی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد که بدنه ای به رنگ خود دارد از این رو نظافت بسیار آسان و خاصیت آنتی باکتریال داشته و مناسب کف استخر می باشد همان طور که می دانید بسیاری از افراد از سرامیک های لعاب دار برای استخر استفاده می کنند که لعاب و بدنه از هم جدا هستند و در مدت کوتاهی دچار خوردگی و رنگ پریدگی می شوند ولی سرامیک شیشه ای به خاطر مشخصات منحصر به فرد این مشکلات را ندارد و از عمر طولانی برخوردار می باشد.

سرامیک شیشه ای استخری از آن جایی که در برابر جلبک، رسوبات و مواد شوینده مقاوم است، کف استخر را مانند آینه تمیز و صاف نگه می دارد و سبب می شود که تمیز کاری و تخلیه آب استخر کاهش یابد از دیگر خصوصیات آن می توان مقاومت در برابر گرما را نام برد به گونه ای که تا دمای مثبت ۱۰۰ درجه قابلیت تحمل را دارد و شکسته و ترک خورده نمی شود.

این نوع سرامیک وزن بسیار کمتری نسبت به سرامیک های لعاب دار دارد از این رو مناسب استخر هایی است که زیرسازی مقاومی ندارند بهتر است بدانید دانه دانه های کاشی استخری شیشه ای که پشت آن ها یک توری مناسب کشیده شده توسط چسب کنار یکدیگر قرار گرفته اند در واقع جنس این توری بسیار عالی است و در حین حمل و نقل پاره نمی شود.

کیفیت سرامیک شیشه ای استخری

کیفیت سرامیک شیشه ای استخری سرامیک کف استخری از جمله سرامیک های بسیار زیبا و منحصر به فردی است که به دلیل داشتن مشخصات و ویژگی های عالی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است این نوع سرامیک خاصیت آنتی باکتریال دارد که به هیچ وجه رسوبات را جذب نکرده و موجب کدری و آلودگی آب نمی شود سطح آن کاملا ضد خش و ضد اسید است و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و عوامل فیزیکی و شیمیایی دارد.

کیفیت آن به حدی است که در سایر آب های پر املاح نیز می توان آن را در کف استخر جای‌گذاری کرد از آن جایی که در دمای بالا پخته شده، سکوریت است و یه خوبی اشکال مختلف را درون خود به نمایش می گذارد هم چنین رنگ آن کاملا ثابت بوده و در اثر گذشت زمان پریده و کم رنگ نمی شود از دیگر خصوصیات آن که می توان به کیفیت آن پی برد می توان؛ ضد سرما و ضد یخبندان، نفوذ ناپذیری بالا، ضد شبنم، ضد ضربه را نام برد.

سرامیک شیشه ای استخری به دلیل این که از مواد بازیافتی ساخته می شود هیچ‌ گونه ضرری به محیط زیست وارد نمی کند هم چنین به دلیل تنوع طرح و رنگ هر کس می تواند آن را متناسب با سلیقه و تم محیط انتخاب کند از دیگر کاربرد های آن می توان به؛ پوشش دهی کف حمام، سرویس بهداشتی، مجتمع های تجاری و مسکونی و… اشاره کرد شما با استفاده از این سرامیک برای کف استخر هم می توانید از آب همیشه زلال استخر استفاده کنید و هم از لحاظ اقتصادی هزینه های کمتری را جهت تعویض آن بپردازید زیرا عمر طولانی دارد.

مدل های سرامیک شیشه ای استخری

مدل های سرامیک شیشه ای استخری سرامیک شیشه ای استخری را می توان لوکس ترین و شیک ترین نوع سرامیک دانست که در انواع طرح و مدل های مختلف تولید و جهت مصارف مختلف به کار گیری می شود ما در این مطلب شما را با انواع این محصول آشنا می کنیم تا بتوانید متناسب با نظر خود آن را انتخاب کنید.

سرامیک سه بعدی ؛ برای اولین بار این نوع سرامیک با طرح های جالب و شگفت انگیز در داخل ایران توسط طراحان باتجربه تولید شده و سپس در ایتالیا نمونه های دیگر آن به وجود آمده این نوع سرامیک با طرح های بسیار زیبا و سه بعدی چنان جلوه و منظره طبیعی ایجاد می کند که از دور دقیقا مانند نوع واقعی دیده می شود سرامیک شیشه ای سه بعدی از پر طرفدار ترین نوع سرامیک برای کف استخر بوده که چشم هر بیننده ای را خیره می کند ضمنا این نوع سرامیک به دلیل کاربرد گسترده به نوعی سرامیک سه بعدی دیواری نیز معروف است.

سرامیک شیشه ای پنج ضلعی پانچ دار؛ از مدل های سرامیک شیشه ای است که طرح های بسیار جالب و به شکل شش ضلعی دارد که در دو نوع پانچ دار و صاف تولید می گردد از خصوصیات بارز آن می توان مقاومت بالا در برابر خش، ضربه، ترک خوردگی، لکه، گرما و سرما را نام برد علاوه بر این که برای کف استخر استفاده می شود کاربرد های دیگری چون؛ دیوار پوش سرویس بهداشتی، حمام، دیوار آشپزخانه، بین کابینت دارد.

سرامیک سه بعدی راه پله؛ در حقیقت جنس تمام این سرامیک ها یکی است و حالت سکوریت دارد ولی طرح های آن را هم تفاوت دارد و می توان برای راه پله استفاده کرد حالت سه بعدی آن فضای مدرن و لوکسی فراهم می کند که بسیار جذاب و پر بازده بوده است از این طرح ها برای کف استخر و جکوزی نیز استفاده می کنند.

خرید سرامیک شیشه ای استخری

خرید سرامیک شیشه ای استخری جهت خرید سرامیک شیشه ای استخری مدرن و زیبا می توان به مراکزی مراجعه نمود که عرضه مستقیم و بی واسطه دارند زیرا در این صورت خریداران می توانند مستقیما با تولید کنندگان در ارتباط باشند و خریدی راحت را تجربه کنند در واقع خرید مستقیم مزیت های دیگری چون؛ کاهش قیمت اصلی محصول، حذف هزینه های جانبی، تسهیل امر خرید و فروش، امکان مشاوره قبل از خرید، آنالیز بازار صادراتی و صرفه جویی در زمان را در پی دارد.

فروشگاه آنلاین مجموعه ما یکی از مراکز خرید معتبر و مطمئن می باشد که شرایط خرید غیر حضوری سرامیک شیشه ای اعلا را برای همه امکان پذیر نموده شما با مراجعه به این مرکز می توانید سفارشات عمده خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی ثبت کنید و آن را در کمترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه های اندکی دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما