قیمت خرید سرامیک کف حیاط

همه ی ما قطعا بارها دیده و شنیده ایم که دنیای سرامیک کف حیاط و کاشی بسیار گسترده است و تنوع رنگ و اندازه و نقش و کیفیت دارد و قطعا این تنوع در قیمت آن تاثیر دارد. بدون شک سرامیک ضد خش و درجه یک قیمت بالاتری از سرامیک های درجه دو و درجه سه دارد که از آن به عنوان سرامیک کف پیاده رو یاد می شود. بالطبع این سرامیک ها قیمت پایین تری دارند و تنوع آن ها از سرامیک و کاشی هایی که در نمای اصلی ساختمان استفاده می شود کمتر است. اگر قصد خرید سرامیک دارید بهتر است از دنیای کاشی و سرامیک اطلاعات کافی به دست بیاورید و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت خرید سرامیک کف حیاط

مشخصات سرامیک کف حیاط

مشخصات سرامیک کف حیاط اگر به فروشگاه های سرامیک فروشی بروید از دنیای رنگارنگ این سرامیک و کاشی ها دچار سردرگمی می شوید و ارزو می کنید کسی پیدا شود ک بتواند به شما مشورت دهد تا خریدی مطمن و همیشگی انجام دهید. بسیاری از مشتریان ما اعتراض دارند که بعد از مدتی کوتاه سرامیک هایی که در کف حیاط یا کف پارکینگ چسبانده اند دچار شکستگی و ترک شده اند و رگه هایی از آن ترک برداشته و ظاهر زیبای اول را ندارد. و با ابراز ناراحتی مجبور هستند برای بار دوم و صرف هزینه و زحمت فراوان دیگر آن فضا را سرامیک کنند. اگر یک بار با صرف کمی هزینه بیشتر و دقت عمل بیشتر فضا را سرامیک کنید این اتفاقات صورت نخواهد گرفت. به طور میانگین عمر یک سرامیک بیست تا بیست و پنج سال است و بعد از این مدت دچار شکستگی و
آسیب دیدگی می شود نه کمتر از پنج سال. پس هم اکنون ما با شماییم تا تجربیاتمان را که حاصل یک عمر فعالیت در این زمینه است را در اختیارتان قرار دهیم. جز یک شخص خبره که نصف عمر خود را در این راه گذرانده باشد کسی نمی تواند مشخصات سرامیک کف ساختمان و کف حیاط را به شما بگوید . ما به عنوان یک عرضه کننده سرامیک این مشخصات را به طور رایگان در اختیارتان می نهیم.:

  • این که این محصولی را که انتخاب می کنید چقدر در برابر آب و هوای بارانی و برفی و باران های اسیدی مقاوم است؟ چون سرامیک هایی موجود هستند که با نفوذ باران در آن بعد از چند سال دچار فرسایش می شوند و ترک بر می دارند.
  • مولفه ی مهم دیگر این است که این سرامیکی که می خواهید بخرید آیا میزان سختی بالایی دارد یا خیر؟ چون سرامیک کف حیاط اگر محل عبور و مرور خودرو باشد یا در محل هایی به کار برود که لازم است میزان فشار زیادی را تحمل کنند باید میزان سختی آن بالا باشد و به عبارتی دیگر آستانه تحمل ان بالا باشد.
  • یکی دیگر از این مولفه ها نوع نصب آن سرامیک و کاشی است، اصولا دو نوع نصب برای کاشی و سرامیک در ایران به کار می رود عده ای از نصابان به روش سنتی و با سیمان و ماسه آن را می چسبانند و عده ای از کارشناسان و متخصصان ساختمان سازی از چسب کاشی و سرامیک استفاده می کنند. سرامیک چسبی کف حیاط یک حسن نسبت به سایر سرامیک ها دارد و آن هم سرعت عمل بالای نصب آن است. زیرا با مقداری چسب می توان به سرعت فضای زیادی را سرامیک کرد.
  • ترجیح متخصصان این است که برای کف حیاط از سنگ و سرامیک مرمریت استفاده نکنید زیرا در معرض شست و شو و شوینده های شیمیایی مقاومت خوبی ندارند زیرا رگه های آن خالی می شود و ظاهر زشتی به فضا می دهد.

مدل های مختلف سرامیک کف حیاط

آیا از انواع و اقسام سرامیک خبر دارید؟ سرامیک مدل های مختلفی دارند بسیاری از آنها دارای اندازه های 20 در 20 هستند و بسیاری 25 در 25 که در سرویس های بهداشتی از این دو سایز استفاده می شود ولی اندازه های 50 در 50 و همچنین 60 در 60 هم در قسمت هایی مثل حیاط و پارکینگ استفاده می شوند. نصابان سرامیک ترجیح می دهند که سرامیک هایی با ابعاد بزرگتر به کار ببرند.

یکی دیگر از تفاووت های سرامیک ها در رنگ آن هاست. به تازگی بازار تولید سرامیک به تولید سرامیک هایی پرداخته است که مانند تکه های پازل هستند و با تنهایی نقش و جلوه ی خاصی ندارند بلکه باید با در کنار هم گذاشتن و به هم چسبیدن نقش آن تکمیل شود. بیشتر ساختمان های نوساز و لوکس برای جذب مشتری و رضایت آن ها از رنگ های جدید مثل طوسی و خاکستری و نقره ای و طلایی استفاده می کنند که جلوه ی خاصی به محیط می دهند.

رنگ سرامیک هایی که در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه به کار می رود براق تر هستند و سرامیک های کف حیاط و پارکینگ کدرتر و مات هستند. در نماهای ساختمان هم به تازگی نوعی سرامیک به بازار قدم نهاده که طرح آن شیشه ای و شفاف است. اگر می خواهید فضای کوچکی را سرامیک کنید به شما پیشنهاد می کنیم از سرامیک های رنگ روشن استفاده کنید چون باعث می شود فضای بزرگ تری به چشم آید.

یک مشخصه ی دیگر این است که اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید که امکان بازش برف و باران در فضایی که قصد سرامیک آن را دارید زیاد است بهتر است از سرامیک هایی که لیز و لغزنده هستند استفاده نکنید.

با توجه به تحقیقاتی که از فروشگاه های کشور به عمل آمده است مشخص شده است بیشترین فروش محصولات به سرامیک های درجه یک و درجه دو تعلق دارد. انواع سرامیک ها عبارت است از:

  • سرامیک های برجسته و طرح دار مخصوص کف حیاط.
  • سرامیک های مخصوص کف ساختمان که دارای طرح شیشه هستند.
  • سرامیک کف پیاده رو که طرح چوب هستند.
  • سرامیک های طرح مستطیلی که در دیوار پوش ها استفاده می شوند.
  • سرامیک های طرح التقاطی و مختلط که بیشترین کاربرد را در کف حیاط و بالکن و پشت بام ها دارند.

میزان مقاومت سرامیک کف حیاط

میزان مقاومت سرامیک کف حیاط مقاومت سرامیک مهمترین عامل در انتخاب یک سرامیک است. معمولا چون سرامیک مقاومت بالاتری نسبت به کاشی دارد برای کف حیاط و پارکینگ و همچنین کف سالن پذیرایی و اتاق ها از سرامیک استفاده می کنند. همچنین چون نسبت به سنگ از وزن سبک تری برخوردار است برای دیوار پوش و سقف گزینه ی مناسب تری است. منظور از مقاومت سرامیک میزان دوام آن نسبت به حرارت و نسبت به شست شو با مواد شوینده بهداشتی و همچنین میزان مقاومت آن در برابر باران های فرسایشی و اسیدی است. در تولید سرامیک در مرحله ی حرارت دادن آن در کوره و به اصطلاح لعاب دادن سرامیک درجه حرارت را تا 200 درجه سانتی گراد افزایش می دهند تا بعدها در برابر هر عامل فیزیکی و شیمیایی مقاوم باشد. همچنین پژوهشگران به تازگی کشف کرده اند که نوعی ذرات در نقره موجود است که به آن نانو ذرات نقره می گویند و مانع از رشد میکروب و قارچ و باکتری می شود. به همین دلیل این نوع کاشی و سرامیک برای جاهایی که رطوبت دارد مناسب تر هستند.

راهنمای انتخاب سرامیک کف حیاط

انتخاب یک سرامیک مناسب دغدغه بسیاری از افراد است. اگر به مراکز فروش سرامیک کف حیاط بروید خواهید دید که بسیاری از افراد که برای خرید و انتخاب آمده اند از این شکایت می کنند که ما چند سال پیش این فضا را سرامیک کردیم ولی با گذر زمان دچار فرسایش شده و ترک برداشته و یا حتی دچار رنگ پریدگی و شکستگی شده . از فروشندگان می خواهند که به آنها کمک کنند و حتی حاضرند هزینه ی بالاتری را نسبت به بار اول پرداخت کنند و دیگر دچار مشکلات ساختمانی نشوند. اگر به دنبال نصیحت های صادقانه هستید ما در کنارتان هستیم تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید . پس به توصیه های ما عمل کنید و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید. اگر بخواهیم در این زمینه راهنماییتان کنیم این نکات مهم و کلیدی را بازگو می کنیم:

  1. مشخص کنید که فضایی که می خواهید سرامیک کنید چند متر است؟
  2. مشخص کنید که چه فضایی را می خواهید سرامیک کنید: کف حیاط، پارکینگ، حمام، دستشویی، اشپزخانه، یا دکوراسیون سالن پذیرایی؟
  3. نکته ی مهم دیگر این است که به ازای هر متر چه میزانی ممی توانید هزینه کنید؟
  4. می خواهید سرامیک را با سیمان و ماسه بچسبانید یا با چسب؟
  5. فضایی که قصد سرامیک آن را دارید می خواهید رنگی باشد و طرح دار یا ساده و یک رنگ؟

مرجع فروش سرامیک کف حیاط

مرجع فروش سرامیک کف حیاط تا به حال به این فکر کرده اید که کدام شهرها بیشترین میزان تولید سرامیک کف حیاط را دارند؟ شهرهای تهران و مشهد و همدان و قزوین و کرمان و از همه مهمتر یزد قطب تولید کاشی و سرامیک کف حیاط است. آب و هوای خشک و تا حدودی بیابانی این استان ها باعث شده است که به مرجع تولید و مرجع فروش سرامیک کف حیاط تبدیل شوند. بسیاری از سازندگان ساختمانی برای خرید محصولات کاشی و سرامیک برای بخش های مختلف ساختمانشان ترجیح می دهند به این استان ها بروند و خرید کنند زیرا با وجود هزینه حمل و نقل و صرف زمان همچنان قیمت سرامیکی که به صورت عمده یا جزیی از این شهرها خریداری می شود ارزان تر از جاهای دیگر هست. همچنین تنوع محصولات این مراکز بیشتر از یک فروشگاه جزیی است و متخصصان تولید کننده بهتر می توانند به مشتریانشان مشورت بدهند که برای هر قسمت ساختمانشان از کدام نوع و کدام درجه از سرامیک استفاده کنند. طبقه تجربه ی فروشندگان محصولات ساختمانی برای کف معمولا از سرامیک درجه یک استفاده می شود و برای دیوار پوش ها از سرامیک درجه دو و برای سقف سرویس های بهداشتی از سرامیک درجه سه.

عرضه کننده سرامیک کف حیاط

کشورهای زیادی در زمینه تولید و عرضه سرامیک کف حیاط فعالیت می کنند که میتوان به آلمان و ترکیه و آمریکا و ایران اشاره کرد. ایران سالیانه مقدار زیادی از محصولات تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر می کند و خوشبختانه توانسته است در زمینه ی تولید این محصول به خودکفایی برسد و علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور سهم زیادی از صادرات سرامیک کف حیاط را به خود اختصاص بدهد و همچنین سود فراوانی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم آورد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم ارتباطات تولید کنندگان به عرضه مستقیم محصولات خود به صورت اینترنتی پرداخته اند. حالا دیگر برای خرید سرامیک کف حیاط نیازی نیست کیلومترها مسیر را طی کرد تا خرید کنید کافیست با یک تحقیق و جستجو در صفحات وب به لیستی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و خارجی دسترسی پیدا می کنید که هرکدام به نوبه خود به معرفی محصولات تولیدی خود و همچنین عرضه ی عکس و توضیح لازم در مورد قیمت و تنوع آن ها می پردازند. همچنین امکان خرید اینترنتی نیز برای خریداران وجود دارد که فروشندگان با پست ویژه در کمتر از چند روز محصولات را به خریداران می رسانند.

مراکز توزیع سرامیک کف حیاط

مراکز توزیع سرامیک کف حیاط امروزه دیگر در سطح شهر که قدم بزنید در هر خیابانی چندین فروشگاه عرضه و فروش سرامیک کف حیاط به چشم می خورد که هرکدام برند خاصی را تبلیغ می کنند و هدفی خاص را سر لوحه خود قرار داده اند. ولی اگر از مراکز توزیع سرامیک کف حیاط اطلاع ندارید می توانید اسامی تولیدکنندگان را در اینترنت پیدا کنید و حتی غیر مستقیم به خرید محصولات بپردازید. این مراکز توزیع در هر جای کشور با کمترین مشقتی به هر میزانی که بخواهید محصولات را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیارتان قرار می دهند و برای تضمین محصولات و کیفیت محصولاتشان خدمات بی نظیری مثل گارانتی 18 ماهه یا کارت تخفیف برای خریدهای بعدی در اختیارتان قرار می دهند. خیلی از این مراکز حتی به شما این امکان را می دهند با کمترین هزینه ای نصاب در اختیارتان قرار دهند که با کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر در اسرع وقت فضای زیادی را برایتان سرامیک کنند. این مراکز با بسته بندی های ویژه و پکیجینگ کامل باعث می شود هیچ اسیبی به محصولات خریداری شده شما وارد نشود و تجربه ی خریدی مطمن با رضایت کامل را به شما ارمغان می دهند. خوشبختانه با تنوع بی نظیر محصولات ایرانی دیگر کمتر خریداری راضی به خرید محصولات خارجی و وارداتی می شود و همین امر باعث پیشرفت و دلگرمی تولید کنندکان عزیز کشورمان شده است. خوشبختانه امروز دیگر نیاز ما در زمینه محصولات ساختمانی مثل سرامیک کف یا سرامیک ضد خش یا سرامیک چسبی در داخل تولید شده و سود حاصل از آن به طور مستقیم و غیر مستقیم به سفره های ایرانی باز می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما