قیمت خرید کاشی سه بعدی سقف

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از کاشی اسلب مواجه هستیم که هر یک از آن ها دارای طرح و ویژگی های منحصر به فردی هستند در این بین انواع کاشی سه بعدی سقف از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و افراد بسیار زیادی نسبت به خرید آن ها از خود استقبال نشان می‌ دهند.

مرکز خرید انواع کاشی سه بعدی سقف تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا با کیفیت ترین آن ها را در اختیار مشتریان خود در اقصا نقاط کشور قرار دهد.

قیمت خرید کاشی سه بعدی سقف

راهنمای انتخاب کاشی سه بعدی سقف

راهنمای انتخاب کاشی سه بعدی سقف در خصوص کیفیت انواع کاشی سه بعدی می توان گفت این کاشی ها از محصولات در 3 دسته طبقه بندی می شوند که هر کدام از نظر مشخصات و کیفیت متفاوت هستند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.

نوع اول:  کاشی الوند سه بعدی نوع اول همان کاشی یا سرامیک های معمولی هستند، با این تفاوت که یک طرح سه بعدی با تکنولوژی چاپ دیجیتال بر روی آنها چاپ شده است. در حقیقت یک تصویر سه بعدی است که روی کاشی یا سرامیک چاپ شده است. کیفیت این نوع کاشی سه بعدی متحرک به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد. قیمت این نوع کاشی ها اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد.

نوع دوم: نوع دوم کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که به جای چاپ دیجیتال، از برچسب های اپوکسی یا برچسب سرامیک با روش پخت سوم برای ایجاد طرح استفاده شده است. که نسبت به نوع اول از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند.

نوع سوم: در نوع سوم کاشی های سه بعدی از روکش شیشه برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده است. این نوع کاشی ها از دوام خوبی برخوردار هستند و مناسب برای کف اماکن عمومی می باشد.

روش نصب کاشی سه بعدی سقف

تکنولوژی های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ ها کاشی های زیبایی در نمونه های سه بعدی به وجود آمده‌ اند در فرآیند تهیه این نمونه از کاشی ها از متریال متنوعی و روش‌ های مهندسی جدیدی استفاده شده است و شما می توانید با استفاده از آن ها به زیبایی هرچه تمام تر محیط خود را تزیین نمایید.

امروزه افراد بسیاری نسبت به این زیباسازی استقبال نشان داده‌ اند و کف های متنوعی با استفاده از آن ها ساخته اند نحوه نصب انواع کاشی آشپزخانه و کفپوش های سه بعدی بسیار راحت می باشد.

در ابتدای کار شما باید مکان مورد نظر را اندازه کنید و بر اساس نقشه به دست آمده و اندازه مشخص شده طرح دکوراسیون خود را انتخاب نمایید، مرحله بعد زیر سازی کار می باشد، برای این کار نیاز به معمار خبره ای دارید، در صورتی که به درستی زیرسازی انجام نشود کاشی شما پس از مدت اندکی با افت کیفیت مواجه خواهد شد و زیبایی خود را از دست می دهد.

توجه داشته باشید که سطح کار شما باید کاملاً خشک و بدون رطوبت باشد و کاملاً آن را تمیز کرده باشید، در بیمارستان ها، سالن های ورزشی و منازل از کاشی های متنوعی استفاده می شود و برای تهیه با کیفیت ترین کاشی سه بعدی رنگی در این مکان ها باید از تجربه طراح خوبی استفاده داشته باشید.

مشخصات کاشی سه بعدی سقف

مشخصات کاشی سه بعدی سقف مشخصات کامل کاشی سه بعدی طرح دار کدام است؟ بارزترین و مهم ترین مشخصه کاشی سه بعدی داشتن طرح های بسیار زیبا، متفاوت و چشم نوازی است که ساعتها بیننده را متحیر کرده و جذب حود می کند. شستشوی راحت و آسان این کاشی بدون اینکه به رنگ و جنس آن آسیبی وارد شود. استحکام خوب و بالای کاشی در برابر فشار و ضربات یا تغییرات دمایی هم از دیگر مشخصات آن می باشد. این کاشی بر روی اغلب سطوح چه بتنی یا سیمانی و سنگی و غیره می چسبد و با تماس مواد شیمیایی و اسیدی خورده نمی شود. کاشی سه بعدی طرح دار به خوبی و راحتی نصب می شود و ضد آب یا ضد روغن است.

کاشی سه بعدی طرح درخشان و شفاف و براق است و لغزنده نیست که از مزیت های مهم آن به شمار می رود. کاشی سه بعدی مانع از کثیف و آلوده شدن ناشی از ذرات بتن می شود.کاشی و سرامیک یکی از پر کاربردی ترین مصالح و متریالی است که در ساخت بناه ها، ساختمان ها و ساز های مختلف به کار برده می شود. کاشی با توجه به نوع کاربردش در انواع مختلف و ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شود که نمونه انواع کاشی، کاشی سه بعدی استخر می باشد. سفارش عمده انواع کاشی از جمله کاشی سنتی، کاشی سه بعدی استخر و… را می توان به نمایندگی ها و مراکز فروش این محصول داد اما آسانترین روش سفارش اینترنتی از عرضه کننده محصول است.

کاشی سه بعدی از مصالح ساختمانی پر مصرف و جدید بوده که امروزه در صنعت ساختمانی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این کاشی به روش صنعتی ساخته می شود و دارای طرح و رنگ و سایز های متنوع هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. بازار خرید کاشی آرین سه بعدی سقف طی سال های اخیر رونق خوبی را بدست آورده است چون مردم از این مصالح استقبال زیادی می کنند و امروزه سطح مصرف آنها بیشتر شده است.

در سال‌ های گذشته کاشی‌ ها در طرح‌ های محدود و ساده‌ ای تولید می‌ شد اما امروزه تولید کنندگان فعال در این حوزه کاشی های جدید تری با طرح های زیبا و جذابی تولید می‌ کنند. یکی از محصولات جدیدی که توسط بهترین برند از کاشی ها به بازار ارائه می‌ شود، کاشی سه بعدی سقف می باشد.

کاشی های سه بعدی تنها به هدف دکوراتیو کردن فضای داخلی مصرف می‌ شوند. طرح های سه بعدی موجود در این کاشی فضای خارق العاده ای را در محیط خلق می‌ کنند. نکته‌ ای که برای خریداران این محصول در نظر گرفته می‌ شود، اعتبار برند تولید کننده این محصول می باشد. به همین جهت است که اکثر تجار فعال در این حوزه به دنبال شناخت بهترین برند کاشی سه بعدی سقف هستند تا همواره بهترین محصولات را در بازار های مربوطه توزیع کنند.

برترین برند کاشی سه بعدی سقف، برندی است که تنوع بالایی از این محصول را تولید کند تا نیاز های متفاوت مشتریانش را برطرف سازد. بهترین‌ برند این محصولات علاوه بر کاشی سقف سه بعدی نیز کاشی سه بعدی دیواری را طراحی کرده است که با طراحی این نوع از کاشی نیز نیاز های دیگر متقاضیان را برآورده کرده است. اکثر دیزاینر ها برای طراحی فضای داخلی محیط انتخاب کاشی های سه بعدی را در اولویت قرار می دهند.

به طور کلی کاشی های سه بعدی این روزها متناسب با هر ذوق و سلیقه ای طراحی و ساخته می شود و اکثرا از آن در فضاهای مختلف استفاده می نمایند.

برخی از فضاهای استفاده از کاشی سه بعدی عبارت است از:

  • کاشی سه بعدی فرودگاه
  • کاشی سه بعدی استخر
  • کاشی سنتی پذیرایی
  • کاشی سه بعدی رستوران
  • کاشی سه بعدی آشپزخانه
  • کاشی سه بعدی سقف
  • کاشی سه بعدی دیوارها
  • کاشی سه بعدی کف

کاربرد کاشی سه بعدی سقف

مزایای سرامیک های سه بعدی

از جمله مزایای استفاده از سرامیک های سه بعدی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد خش بودن
  • سهولت در نظافت
  • سرعت در اجرا
  • قابلیت اجرا بر روی سطوحی مانند: سیمان، بتون، سنگ، سرامیک، کاشی، پارکت
  • یکپارچه و بدون هیچگونه درز
  • قابلیت بالای هدایت حرارت و نصب سیستم های گرمایش از کف
  • ثابت ماندن نقوش و رنگ های آن
  • تنوع طرح و رنگ

سرامیک سه بعدی در فضاهای ورودی: لابی، ورودی ها و راه روها بهترین فضا برای استفاده از کفپوش های سه بعدی هستند و می تواند فضای مرده و کسل کننده این بخش را تبدیل به یک فضای هیجان انگیر و باور نکردنی و سرگرم کننده کند.

سرامیک سه بعدی در فضاهای نشیمن: در استفاه از کفپوش سه بعدی برای فضایی مانند نشیمن بهتر است ابعاد فضای شما بالا مبلمان آن ساده و بدون طرح باشد تا مانع از ایجاد اغتشاش بصری در دکوراسیون منزل شما شود.

محل عرضه کاشی سه بعدی سقف

محل عرضه کاشی سه بعدی سقف هنگامی که برای اولین بار کاشی های سه بعدی سقف به بازار معرفی شد، سیل عظیمی از دیزاینر ها علاقه شدیدی به این محصول پیدا کردند و استفاده از آن را در پروژه‌ های خود در دستور کار قرار دادند و به دنبال این موضوع روز به‌ روز سفارش کاشی سه بعدی سقف در حجم بیشتری انجام می‌ شود و نیز برترین تولیدکنندگان کاشی های دکوری، امکان سفارش کاشی سه بعدی سقف و حتی دیواری را به صورت غیر حضوری فراهم کرده اند تا تمام متقاضیان در هر نقطه ایران به این کاشی منحصر به فرد با قیمت تولیدی دسترسی پیدا کنند.

کاشی سه بعدی سقف بسیار جذاب و دیدنی می باشد و افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند خوب است قبل از هر اقدامی گونه های متفاوتی را شناسایی کنند و در مرحله بعد خرید خود را انجام دهند. بهترین روش ها برای عرضه محصولات در نظر گرفته می شود و باید گفت که تنوع زیادی مطرح می گردد تا افراد با شرایط متفاوتی اقدام به خرید نمایند.

عرضه بی واسطه را به عنوان بهترین شیوه بیان می کنیم و می دانیم که در این روش واسطه ها حذف می شوند و دیگر حق دخالت در قیمت گذاری را ندارند. با این وجود تغییرات گسترده ای در قیمت گذاری ایجاد می گردد و مشتریان با نرخ ارزان تری می توانند آنها را تهیه کنند. عرضه بی واسطه کاشی در بازار های داخلی و خارجی امکان پذیر می باشد و سود بسیاری را ایجاد می شود.

بازار فروش کاشی سه بعدی سقف

این فروشنده برای فروش کاشی سه بعدی به روش های مختلفی اقدام می کند تا بتواند این مصالح را با همان کیفیت اولیه تولیدی و قیمت مناسب و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان برساند. فروش در این واحد با حجم های مختلفی از جمله عمده صورت می گیرد که این امر بستگی به نیاز و مصرف و همچنین بودجه مشتری دارد.

هر چه مصرف مشتری بیشتر باشد مسلما میزان خرید آن هم افزایش پیدا می کند که در این صورت از تخفیفات زیادی بهره مند می شود. این فروشندگان کاشی سه بعدی برای جذب بیشتر مشتری از روش های مختلف استفاده می کنند که بهترین آنها امکان خرید عمده کاشی به صورت اینترنتی است. توزیع بی واسطه کاشی سه بعدی سقف به صورت اینترنتی برای دو طرف معامله سودآور است و باعث می شود تا آنها به صورت مستقیم با هر در ارتباط باشند.

انواع و اقسام مصالح ساختمانی را اگر مورد ارزیابی قرار دهیم با گزینه های متعددی مواجه می شویم که هر کدام در زمینه ای مورد کاربری قرار می گیرند. کاشی از جمله محصولات پرکاربرد می باشد که در نمونه های مختلفی عرضه می گردد. با پیشرفت علم و فناوری انواع مختلف کاشی ها در بازار عرضه می گردد که مدرن ترین آنها کاشی سه بعدی می باشد.

در مکان های مختلفی از این کاشی ها استفاده می شود که می توان به ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی اشاره نمود. در بخش های مختلفی از این ساختمان ها کاشی سه بعدی مورد توجه قرار می گیرد که در ادامه در مورد کاشی سه بعدی سقف می گوییم.

با نام برند های مختلفی خرید و فروش این محصولات انجام می شود که تولید کننده بعد از طی مراحل تولید آنها را به صورت آنلاین به نمایش می گذارد تا راحت تر خریداران آنها را تهیه کنند. کاشی استخری یک نمونه دیگری از کاشی های سه بعدی می باشد که با رنگ بندی زیبا و منحصر به فرد خود می تواند بازار فروش کاشی عالی را ایجاد نماید.

فروشندگان کاشی سه بعدی سقف

فروشندگان کاشی سه بعدی سقف پخش مستقیم و توزیع بی واسطه کاشی سه بعدی از راه های مختلف صورت می گیرد. پخش و عرضه کاشی سه بعدی توسط فروشگاه و نمایشگاه این محصول از جمله این روش ها است همچنین عرضه تلفنی نیز از دیگر راهکار های پخش مستقیم کاشی استخر است. اما آسان ترین و راحت ترین راه برای پخش مستقیم، پخش اینترنتی این محصول است. امروزه پخش کننده کاشی سه بعدی استخر برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان از فناوری های روز بهره کامل را برده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی طرحی نوین برای پخش مستقیم کاشی ایجاد نموده است. این نوع پخش مستقیم راهکار جدید برای کسب سود بیشتر و جذب تعداد مشتری و خریدار بالا برای کاشی استخر است. حذف واسطه ها و دلال ها در زمینه عرضه از جمله مزیت هایی است که پخش کننده از آن سود می برد چرا که ارتباط مستقیم با خریدار برقرار نموده و محصول را مستقیماً در اختیار مشتری قرار می دهد و بدین ترتیب سود بیشتری از راه به دست می آورد. از طرفی دیگر مشتریان نیز با خرید مستقیم کاشی سه بعدی از پخش کننده آن را به قیمت پایین تر از بازار به دست می آورند ضمن این که کیفیت و مرغوبیت آن نیز مورد تایید مراجع ذیصلاح می باشد

با توجه به استقبال بی نظیر نسبت به این سری از محصولات بازار تولید انواع کاشی سه بعدی سقف سفید هم با رونق خوبی مواجه شده است به طوری که افراد می‌ توانند بسیار سریع و در اسرع وقت با کیفیت‌ ترین انواع کاشی‌ ها را سفارش داده و تهیه نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عرضه شده انواع کاشی و سرامیک فله ای در کشور
    2. فروش عمده کاشی دیواری پذیرایی
    3. قیمت سرامیک کف طرح سنگ | مرکز فروش آن در قم
    4. تولید کننده سنگ تراورتن پله در عباس آباد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما