قیمت سرامیک پرسلان استخری

فروشندگان زیادی در سطح کشور به توزیع و پخش سرامیک پرسلان استخری باکیفیت در حال فعالیت هستند، و مشغول به عرضه و توزیع سرامیک درجه یک باکیفیت با بهترین مواد با کیفیت و معیار های مشخص شده را وارد بازار می کنند.

امروزه بازار عرضه و سفارش سرامیک بسیار پر رونق بوده و تولیدکنندگان، تولید خود را چند برابر افزایش داده اند. خرید و فروش سرامیک آجدار بصورت عمده و جزئی رایج شده است و با قیمت های مناسبی و جنس و انواع مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده اند ، به راحتی می توان خریداری کرد.

قیمت سرامیک پرسلان استخری

مشخصات سرامیک پرسلان استخری

مشخصات سرامیک پرسلان استخری سرامیک از یک کلمه یونای مشتق یافته است و معنای آن سفالینه است. سرامیک از خاک رس تهیه می‌گردد. سرامیک به‌طورکلی، به‌عنوان هنر و سلیقه، علم ساختن و به کار بردن اشیاء جامدی تعریف می‌‌شود که اجزاء تشکیل‌دهنده آن‌ها مواد غیر آلی و غیرفلزی بوده است.

سرامیک ها در صورت قرار گرفتن در دماهای بسیار بالا، شکل اولیه خود را حفظ کرده و مقاوم‌تر می‌شوند. این از ویژگی های انواع سرامیک ها است.

کاشی‌ای که لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد، کاشی سرامیکی گفته می‌شود . کاشی استخری پرسلان یکی از بهترین انواع سرامیک هایی ست که امروزه در کارخانه ها به صورت تخصصی تولید می شوند.

این سرامیک ها در استخر ها و مکان هایی مانند جکوزی، سونا و حمام نیز مورد استفاده است. تولید کاشی و سرامیک امروزه به صورت کاملا هدفمند انجام می شود.

این تولیدات از متریال های متفاوت و ساختارهای متنوع تولید شده تا کاربرد آنها به صورت مشخص تر انجام شود. از این رو انتخاب این تولیدات کارخانه ای امروزه راحت تر شده و می توان براساس نوع کاربرد آنها را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

یکی از مهمترین مکان ها که امروزه انواع کاشی و سرامیک در آن کاربرد ویژه دارد، استخرهاست. چرا که در این مکان ها میزان رطوبت بالا بوده و باید از سرامیک باکیفیت و مخصوص استفاده نمود.

امروزه کاشی و سرامیک استخری با استانداردهای ویژه تولید شده تا طول عمر بالا داشته و نیازی به هزینه اضافی ندارد. تولید این محصولات با تکنولوژی جدید سبب شده کاربرد آنها در مجموعه های آبی و استخر ها راحت تر شود.

ابعاد سرامیک پرسلان استخری

ابعاد سرامیک پرسلان استخری سرامیک استخری دارای جذب آب صفر است که در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمیشود. درحالی که کاشی و سرامیک معمولی دارای جذب آب است که باعث یخ زدگی و کاهش استحکام آن در سرما شده و از محل نصب به مرور جدا میشود.

با یک آزمایش ساده می توان تفاوت سرامیک استخری و معمولی را فهمید، قسمت پشت محصول چند قطره آب می ریزیم و میبینیم که سرامیک معمولی آب را جذب کرده ولی استخری خیر. یعنی آب جذب بیسکویت نمیشود.

تنها تفاوت بین سرامیک معمولی و استخری، جذب آب آن هاست. و در صورت استفاده از سرامیک معمولی بجای استخری، هنگام آبگیری استخر، در زمستان موجب یخ زدگی و جذب آب و درنهایت باعث آسیب آن می شود که در صورت سهل انگاری، به جز ضررهای مالی، می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

آب بندی استخر به روش های مختلفی اجرا میشود که به نوع استخر و شرایط موجود بستگی دارد که در زیر توضیح داده شده است: موقعیت استخر موجود ، نوع سازه استخر ، عمق استخر و حجم آب استخر.

معمولا استخر های خانگی ، استخر های شنا و استخر های کشاورزی را با سازه های بتنی می سازند برای آببندی استخرهایی که دچار ترک شده اند و از حالت آببندی خارج شده اند را میتوان به روش های زیادی آببندی و عایق نمود.

بدترین روش عایق استخرها آببندی استخرها با عایق ایزوگام و قیرگونی است این نوع عایق بندی برای استخر کاری اشتباه و غیر اصولی است و علاوه بر آن به دلیل حل شدن مواد نفتی آنها در دمای مشخص باعث آلوده کردن آب می شود.

بررسی کیفیت سرامیک پرسلان استخری

بررسی کیفیت سرامیک پرسلان استخری کاشی استخری پرسلان را می توان انتخابی خوب و حرفه ای برای استخرها دانست. زیرا با کیفیت عالی ساخته شده تا استفاده بهتری از آنها گردد.

از مهمترین فاکتورهای موجود در کاشی های استخری نوع پرسلان عبارتند از: قدرت جذب آب بسیار کم نصب آسان طول عمر زیاد ثبات رنگ مقاوم در برابر شوینده ها تنوع رنگ بهره گیری از دانش روز در خصوص سرامیک طرح استخری بسیاری از موضوعات گذشته را از میان برده و متقاضیان می توانند با اشتیاق بیشتر این تولیدات را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

کاشی‌های پرسلانی تعلق دارد که مناسب نصب بر روی کف و دیوار و نمای ساختمان می‌باشند. کاشی‌های پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربه‌فرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی می‌توان آنها را سنگ مصنوعی نامید. تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی یا سرامیک پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب با پخت دما بالا و تخلخل پایین و جذب آب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حجم تولید آن نیز روزبروز افزایش میابد.

خرید سرامیک پرسلان استخری

خرید سرامیک پرسلان استخری همانطور که می دانید بهره گیری از روش های امروزی در خصوص فروش سرامیک کف استخری نیز قدرتی بیشتر به عرضه کننده ها داده است.

به طوری که می دانند در مناطق مختلف کشور انواعسرامیک سه بعدی استخر باکیفیت را عرضه و با مشتریان خود همکاری ویژه ای داشته باشند. عرضه کننده سرامیک از طریق سایت های اینترنتی از مهمترین راهکارها برای فروش انواع سرامیک بوده که مشتریان مختلف به آنها روی آورده و آنها را از مجموعه های تخصصی و بزرگ خریداری می کنند.

به این ترتیب خرید آنها با هزینه کمتر همراه بوده و با قیمت مناسب می توانند محصول مد نظر خود را تهیه کنند.

عرضه کنندگان زیادی در سطح کشور به پخش و توزیع سرامیک مشغول هستند که توزیع مستقیم را رایج داده است و از طریق مراکز اینترنتی می توان خریداری و ثبت سفارش کرد و به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کرد .

امروزه‌ برای خرید عرضه کنندگان روشی را برای سهولت حال خریداران ارائه داده اند که می توان با استفاده از این روش خرید به راحتی به بقیه کارهای روز مره رسیدگی کرد.

علاوه بر این بر کاهش هزینه های حمل ونقل نیز تاثیر زیادی می گذارد و برای خرید سرامیک پرسلان بدون واسطه میتوان به آسانی مراجعه کرد. از همه مهمتر با استفاده از این روش خرید، بر قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد و می توان آنها را خریداری کرد.

هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از قیمت سرامیک درجه یک‌و مرغوب آن اطلاع پیدا کرد و در صورت لزوم این محصول را در کمترین وقت و هزینه در مکان مورد نظر تحویل گرفت.

امروزه‌ توزیع کنندگان توانسته اند انواع سرامیک را به کشورهای خارجی نیز صادر کنند و این امر بر اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می باشد و صادر این نوع محصول به تمام کشورهای همسایه امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما