محل فروش سرامیک استخری ارزان

سرامیک یکی از اصلی ترین نمای داخلی می باشد که بسیار مهم است . سرامیک های استخری از مواد مقاوم تری ساخته شده اند که مخصوص استخر می باشد و به جهت مقاومت از نفوذ آب می باشد. سرامیک استخری ارزان و با کیفیت بالا را می توان در فروشگاه های زیادی یافت و محل فروش سرامیک استخری ارزان در مکان های خاصی است که در ادامه از آن صحبت می کنیم.

محل فروش سرامیک استخری ارزان

راهنمای انتخاب سرامیک استخری

راهنمای انتخاب سرامیک استخری بسیاری از افراد به سرامیک طرح استخری علاقه دارند اما باید این را بدانید که سرامیک استخری گزینه تایید دارد که مخصوص مصرف در استخر می باشد و مهم ترین گزینه آن مقاوم بودن در برابر آب است.

از کاربرد های مهم سرامیک استخری هنر زیبای معرق است که هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی ساختمان می توان از آن استفاده کرد

نفوذناپذیری آب به سرامیک استخری می تواند نشان دهنده کیفیت این سرامیک ها باشد ، همچنین صد اسید بودن سرامیک استخری بسیار مهم است ،زیرا درغیراینصورت ،بعد ازگذشت زمان سرامیک ها تغییر رنگ می دهند. استخر محیطی اسیدی و قلیایی است و به همین دلیل در ساخت آن باید از کاشی های مناسب استفاده کرد.

سرامیک استخری آنقدر دارای تنوع و زیبایی و رنگ و مدل می باشد و برای ساخت تمامی استخر مناسب است. با استفاده از سرامیک استخری می توان لبه های گرد استخر را فقط می توان با بهره بردن از این سرامیک ها به خوبی به شکل قوس و منحنی درآورد.

از سرامیک و کاشی استخری همان طور که از نام آن نیز مشخص است، در مکان هایی که رطوبت زیادی وجود دارد مثل استخر و حتی حمام استفاده می شود.

سرامیک استخری مقاومت بالایی دارد و این موضوع به علت نوع تولید آن است. در فرآیند عمل آوری این محصول در کوره ها و تحت فشار و دمای بالا صورت می گیرد و به همین دلیل علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، در برابر آفتاب و تغییرات دما نمی شکند و لغزنده هم نیست.

سرامیک های استخری تنوع بسیار بالایی دارند، در زنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و رنگ های متفاوتی از جمله سفید، زرد، نارنجی، قرمز، سرمه ای و … نیز تولید می شوند که رنگ سرمه ای آن از محبوبیت و هم چنین قیمت بیشتری برخوردار است.

روی کاشی های استخری از لعاب پوشیده شده است و براقیت خاصی دارد و این امر نشان دهنده نفوذناپذیری در مقابل آب است.

سرامیک استخری دارای انواع گوناگونی است و برای کف استخر و دیواره های استخر مورد استفاده قرار می گیرد و باید توانایی تحمل فشار را به مقدار بالا داشته باشد ، زیرا درصورت پرکردن استخر از آب ، فشار وارده بر کف و دیواره های استخر زیادتر می شود و کیفیت سرامیک استخری از این جهت بسیار مهم است.

سرامیک سه بعدی دیواری یکی از زیباترین و به روز ترین نوع سرامیک است که امروزه بسیار پرطرفدار و جذاب است. همچنین سرامیک شیشه ای استخری یکی از زیباترین نوع سرامیک است که در استخر با وجود آب بسیار زیبا و براق می باشد.

انواع مدل های سرامیک استخری

انواع مدل های سرامیک استخری

سرامیک استخری بسیار متنوع و زیبا می باشد و دارای طرح های متنوعی و به روزی است، همچنین سایز سرامیک ها نیز از تنوع بالایی برخوردار است .

زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های فوق العاده جالب و جدید ایده هایی که برای طراحی این کاشی ها استفاده شده گاهی اوقات خیلی ساده بنظر می رسد

ابعاد سرامیک معمولا در شکل های مربعی و شش ضلعی در ابعاد 2.5*2.5 طراحی و بر روی توری های 30*30 نصب می شوند. این محصول را می توان به راحتی از روی توری جدا کرده و مورد استفاده قرار داد. سرامیک های با طرح های صدف و مروارید یا گیاهان دریایی که به شدت جذاب و زیبا هستند برای کف و دیواره های استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کاشی های طرح دار، سه بعدی ، شیشه ای و..‌ از بهترین انواع این سرامیک می باشد که بسیار زیبا است و شاید خیلی کم آن ها را دیده باشید.

نحوه نصب سرامیک استخری

نحوه نصب سرامیک استخری نصب سرامیک استخری نیاز به تبحر خاصی دارد و انتخاب یک فرد حرفه ای برای این امر مهم است.اولین نکته قبل از نصب سرامیک استخری این است که زیرسازی محیط به طور کامل شکل بگیرد و تمام پستی و بلندی محیط گرفته شود تا برای نصب سرامیک مشکلی به وجود نیاید.

همچنین باید از عدم وجود هرگونه ترک و شکاف در کف و دیواره های استخر مطمعن شویم. پس از آن قبل از نصب کاشی ها باید آب بندی استخر انجام گیرد. زیرا اطمینان حاصل شده که این محیط دارای توانایی تحمل آب می باشد یا خیر.

سپس می توان با توجه به سایز سرامیک استخری و یک فرد ماهر ، سرامیک هارا از توری جدا کرده و به دقت و بدون فاصله نصب شوند.

همچنین پس از نصب سرامیک ها اب بندی صورت می گیرد و در حدود ده روز باید صبر کرد تا مواد کاملا خشک شود و پس از آن می توان اقدام به پرکردن آب در استخر نمایید.

مراکز خرید سرامیک استخری انواع و اقسام این محصولات را در سایز های متنوعی دارند و زیبایی و کارایی آن هارا برایتان توضیح خواهند داد مراکز خرید سرامیک استخری ارزان که به‌طور مستقیم از تولید کننده ، محصولات خود را تهیه می نمایند و قیمت مناسب تری برای عرضه این محصولات در نظر می گیرند.

درصورت انتخاب سرامیک های با کیفیت و انتخاب یک فرد ماهر به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوید و این محصولات را می توانید از بهترین کیفیت تهیه نمایید. زیرا سالم ماندن و تغییر رنگ ندادن سرامیک های استخر تیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مراکز خرید سرامیک استخری ارزان

مراکز خرید سرامیک استخری ارزان بازار فروش کاشی استخری، فروشگاه های متعددی را در بر گرفته است که تمام این مرکز های فروش سعی دارند که کاشی استخری عالی و خوبی را به دست مشتری هایشان برسانند.

نرخ فروش مراکز خرید این کاشی ها بسیار کمتر از سایر سرامیک فروشی ها می باشد زیرا برای صاحبان فروشگاه ، رضایت مشتری و فروش بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خرید سرامیک استخری به صورت حضوری و دیدن طرح و رنگ و سایز نیز گزینه مناسبی است اما شما می توانید در سایت های بسیار معتبری که تمامی طرح ها و رنگ ها و سایز ها را با توضیحات کامل و مسئولین پرحوصله و دقیق به راحتی ، سرامیک استخری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با نازلترین قیمت ، بهترین کیفیت را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما