مراکز خرید کاشی سه بعدی منظره

امروزه با پیشرفت هایی که در تولید کاشی و سرامیک صورت گرفته است کاشی های زیبا و سه بعدی کم کم جای کاشی های قدیمی را می گیرند. دوام، زیبایی و براقیت و درخشندگی آن به گونه ای است که چشم ها را خیره می کند.شما می توانید در مراکز خرید کاشی سه بعدی منظره، این کاشی منحصر به فرد را به وفور مشاهده کنید. شما می توانید برای خرید بهترین کاشی منظره به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مراکز خرید کاشی سه بعدی منظره

راهنمای انتخاب کاشی منظره سه بعدی

راهنمای انتخاب کاشی منظره سه بعدی در اکثر فضاهای خانه مثل حمام، دستشویی، آشپزخانه و کف پذیرایی و اتاق خواب، از کاشی و سرامیک استفاده می شود. نوعی از این کاشی ها که به کاشی منظره سه بعدی معروف است دارای طراحی بی نظیری می باشند و گویا واقعا در میان طبیعت حضور داشته و حس خوب طراوت و شادابی به انسان، دست می دهد. این کاشی ها صاف، بدون خط و خش و بدون عمق و برجستگی می باشند.

این کاشی ها قابلیت نصب بر روی سطوح سیمان، بتن، سنگ و سرامیک و کاشی را دارند و به طور یکنواخت وصل می شوند و درزی در آنها دیده نمی شود. طرح و رنگ متنوع و مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل از انواع دیگر گران تر می باشند. در هنگام انتخاب این کاشی توجه به نکاتی ضروری می باشد که لازم است به آن توجه کنیم.

این کاشی ها در سه نوع مشاهده می شود نوع اول شبیه همان سرامیک های معمولی هستند و تنها جنس و نوع چاپ آنها متفاوت است و چاپ آنها از طریق دستگاه چاپ یو وی، طرح سه بعدی را بر روی سرامیک نقش و سپس لعاب می بندند و از سرامیک های معمولی قدری گران تر می باشند. سرامیک نوع دوم نیز گرانتر از نوع اول می باشند و از برچسب اپوکسی کمک گرفته می شود. نوع سوم آن روکش شیشه ای دارند و هنگام نگاه کردن به آن خطای دید رخ می دهد و جلوه بی نظیری دارند.

خصوصیات بهترین کاشی سه بعدی

خصوصیات بهترین کاشی سه بعدی کاشی سه بعدی که بیشتر برای نمای دیوار و کف استفاده می شود ویژگی های خاص و طرح های فوق العاده ای دارند. این کاشی ها با دستگاه های پیشرفته دیجیتال تهیه شده و بر طبق استاندارد، بریده می شوند و سطح کریستالی آنها پولیش داده می شوند و ظاهری زیبا و براق در آنها به وجود می آورند. سه بعدی بودن تصاویر به کار گرفته شده در این سرامیک ها سبب ایجاد فضایی لوکس و لاکچری می شود و به طور حتم قیمت آنها بسیار گران تمام می شود.

ضدخش بودن این کاشی ها سبب می شود دوام و مرغوبیت بالایی داشته باشند. جلوه زیبای تصاویر آن به گونه ای می باشد که تصویر سه بعدی را در قالب دو بعدی نمایش می دهد‌. ویژگی دیگر آن نصب سریع و آسان آن می باشد که به راحتی انجام می شود. شستشو و نظافت آنها نیز به سهولت انجام می شود.

قابلیت نصب آن بر سطوح سیمان، بتون و حتی سنگ و کاشی آن را به عنوان راهی مناسب برای تغییر دکوراسیون آسان پیش پای شما قرار می دهد. ثبات رنگ و دوام این کاشی در برابر گرما، سرما و رطوبت، فوق العاده بالا می باشد. این کاشی ها نوعی هادی گرمایی می باشد و برای انتقال گرما و سرما در سیستم گرمایش و سرمایش، موثر می باشد.

سفارش عمده کاشی سه بعدی ارزان

سفارش عمده کاشی سه بعدی ارزان برای سفارش عمده کاشی سه بعدی ارزان به همکاران ما در این بخش مراجعه نمایید. بهترین کاشی های سه بعدی در فروشگاه مرکزی در معرض فروش می باشند. در تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی روز بهره گرفته شده است. چون این کاشی ها از محصولات لاکچری می باشد قیمت آن در بازار ازاد بسیار گران تمام می شود.

اما شما می توانید با سفارش کاشی سه بعدی، آن را ارزان تر از همه جا از ما خریداری نمایید. برای این منظور، به صورت حضوری به مرکز مراجعه نموده و آن در حجم بالا تهیه نمایید. همچنین می توانید برای خریدآن به صورت غیرمستقیم نیز اقدام کنید و با مراجعه به فروشگاه آنلاین و سفارش آن، محصول لوکس ما را در محل موردنظر، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما