مرجع خرید سرامیک کف ساختمان

بزرگترین تولید کننده های سرامیک مرجان ، انواع این محصول را در مدل، طرح و کیفیت های متنوع تولید می کند و با قیمتی مناسب در سراسر ایران از طریق نمایندگی های رسمی و معتبر خود به فروش می رساند. این نوع سرامیک برای استفاده در کف تمام قسمت های ساختمان مانند سالن های پذیرایی، آشپزخانه، راهروها، حمام و سرویس های بهداشتی کار برد دارد به همین دلیل دارای بازار فروش بسیار خوبی می باشد. این سایت بزرگترین مرجع خرید سرامیک کف ساختمان در کشور می باشد .

مرجع خرید سرامیک کف ساختمان

راهنمای انتخاب سرامیک کف ساختمان

راهنمای انتخاب سرامیک کف ساختمان بازار سرامیک کف ساختمان در ایران هر روز در حال گسترش است و ما شاهد تولید محصولاتی نو، به روز و طرح هایی مبتکرانه می باشیم. این محصولات از نظر کیفیت، طرح و رنگ در جهان اگر نگوییم بی رقیب ولی بدون شک کم رقیب هستند. تنوع در تولیدات سرامیک نانو پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد و تولید کنندگان با استفاده از مواد مرغوب و رعایت استانداردهای بین المللی موفق به تولید سرامیک از انواع مختلف شده اند که در جهان خریداران بسیاری دارد. سرامیک مرغوب علاوه بر ظاهری زیبا، دارای پارامترها و ویژگی هایی می باشد که در زیر به صورت خلاصه بیان می گردد:

  • نداشتن تخلخل: سرامیکی که بدون تخلخل و یا دارای تخلخل کم باشد جذب رطوبت بسیار کمی دارد و باعث استحکام و چسبندگی بیشتر به کف می گردد.
  • مقاومت بالا: هرچه مقاومت سرامیک بالاتر باشد امکان خراش، شکستگی و لب پر شدن سرامیک در اثر جا به جایی وسایل منزل کم تر می شود.
  • مقاوم در برابر خوردگی: سرامیک مرغوب در اثر شستشو با مواد شوینده شیمیایی هنگام نظافت تغییر شکل و رنگ نمی دهد.
  • مقاوم در برابر سرما و گرما: سرامیک با کیفیت در برابر حرارت بالا در آشپزخانه و یخ زدگی در نمای بیرونی ساختمان و در فصل زمستان بسیار مقاوم است و دچار ترک، شکست و تغییر رنگ نمی گردد.
  • مقاوم در برابر لغزش: از مهم ترین مشخصه های سرامیک مرغوب ایمن بودن آن در برابر لغزش می باشد زیرا سرامیک کف حیاط لغزنده گاه صدمات جبران ناپذیری برای انسان بوجود می آورد.
  • سبک بودن: سرامیک باید در عین مقاومت بالا وزن کمی داشته باشد تا هنگام استفاده در نمای خارجی ساختمان و در ارتفاعات خطر سقوط آن به صفر برسد.
  • صیقل پذیری: سرامیک مرغوب دارای خاصیت پولیش و صیقل پذیری بالایی می باشد و جلا و درخشندگی زیادی دارد.
  • ثبات رنگ: از ویژگی های سرامیک با کیفیت، عدم تغییر رنگ در برابر اشعه خورشید می باشد.

مدل های سرامیک کف ساختمان

در ایران شرکت های تولید سرامیک رستیک کف راه پله و کاشی زیادی فعالیت می کنند که اکثرا دارای نام و آوازه ای بلند هستند و محصولات تولیدی آن ها از نظر درجه کیفی در بالاترین سطح استاندارد می باشد. منابع طبیعی اولیه مورد نیاز در تولید کاشی و سرامیک در ایران به وفور و در مرغوب ترین درجه یافت می شود و همین امر سبب شده تولیدات کاشی و سرامیک ایران در جهان در جایگاه رفیعی قرار بگیرد.

این محصولات در انواع طرح، رنگ، کیفیت و سایزهای مختلف تولید و در کلیه قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. انواع سرامیک کف از نظر دوام، لکه پذیری، جذب آب و صیقل پذیری با یک دیگر متفاوت هستند. سرامیک و کاشی درجه یک در دو نوع مات و براق تولید می گردد که نوع براق آن در کف ها مانند پذیرایی، آشپزخانه و انواع مات آن در دیوارهای حمام، دستشویی و نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارد.

ویژگی سرامیک و کاشی ایران از قبیل تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا، قیمت مناسب و برندهای متعدد، باعث شده این محصولات با انواع سرامیک و کاشی خارجی قابل رقابت بوده و چه در داخل و چه در حوزه صادرات مورد استقبال قرار بگیرد. این محصولات سالانه در حجم بسیار بالایی به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای خاورمیانه صادر می گردد.

انواع برند سرامیک و کاشی تولید ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در زیر به تعدادی از آن ها به طور اختصار اشاره می شود: طرح و رنگ های متنوع درجه کیفی بسیار مطلوب مقاوم در برابر ساییدگی مقاوم در برابر رطوبت مقاوم در برابر سرما و گرما صیقل پذیری بالا

ابعاد مختلف سرامیک کف ساختمان

ابعاد مختلف سرامیک کف ساختمان پوشش های کف منازل انواع متفاوتی دارند که یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین آنها سرامیک می باشد. امروزه تنوع بسیار زیادی در جنس، طرح، رنگ، اندازه و ویژگی های سرامیک ها مشاهده می شود که کار انتخاب را کمی مشکل می کند. اما با آگاهی و شناخت بیشتر می توانید محصولی مناسب با سلیقه و سبک خود تهیه نمایید. ویژگی اولیه ای که در خصوص سرامیک ها به چشم می خورد مات و براق بودن آن هاست.

سرامیک های براق جلا و درخشش بیشتری داشته و به خصوص برای کف پذیرایی بسیار مناسب می باشند. این براقیت بیشتر به دلیل نوع لعاب روی آنها و پرداخت شدن سطح سرامیک بستگی دارد. انتخاب طرح و رنگ سرامیک بستگی به سلیقه افراد دارد. اغلب برای منازل و محیط های کوچک از رنگ های روشن و طرح مرمر استفاده می گردد که فضای خانه را بزرگ تر نشان دهد.

اما امروزه سرامیک های تیره با طرح پارکت، سرامیک کلکته طرح گرانیت و طرح و رنگ های متنوع دیگر نیز در بازار به چشم می خورد که جهت استفاده در منازل یا مکان های دیگر مناسب می باشد. سرامیک ها در اندازه های مختلف مربعی و مستطیلی استفاده می گردند. در گذشته معمولا از سرامیک هایی با اندازه های کوچک استفاده می شد اما سرامیک کف جدید با اندازه بزرگ 60 در 60 یا 80 در 80 امروزه رواج بیشتری یافته و از زیبایی بیشتری برخودار می باشد.

ضمن اینکه با سبک دکوراسیون مدرن نیز هماهنگی بیشتری دارد. درجه سختی و مقاومت سرامیک ضد خش نیز یکی از معیارهای مهم در تولید سرامیک کف به حساب می آید. هرچه درجه سختی سرامیک بالاتر باشد مقاومت آن در برابر خراش، رطوبت، فشار و سایش بیشتر بوده و تا سال ها می توان از آن استفاده نمود.

مشخصات سرامیک کف ساختمان

سرامیک کف دارای طرح های شیک و زیبایی است و از پرفروش ترین آن می‌ توان به سرامیک طرح‌ مدرن، سرامیک گلدار، سرامیک طرح‌ پارکت، سرامیک طرح چوب، سرامیک طرح‌ سنگ، سرامیک یه بعدی و سنتی و … اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات خاصی می باشند و مشتری بر حسب سبک دکوراسیون و سلیقه خود می تواند رنگ و طرح سرامیک دلخواه را انتخاب و خریداری نماید.

این محصول در برابر پوسیدگی و رطوبت بسیار مقاوم است و به همین علت در اثر شستشو با مواد شوینده تغییری در کیفیت و رنگ آن ایجاد نمی شود همچنین در ابعاد و ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شود، سرامیک باکیفیت علاوه بر شیک و زیبا بودن از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و از بهترین لعاب و مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است که این امر در کارایی بهتر آن بسیار مؤثر می باشد.

بررسی کیفی سرامیک کف نشان از کیفیت ممتاز محصول دارد، این سرامیک بسیار جذاب و شیک است که طرح ها و مدل های جدید و به روزی دارد، با طرح و نقش های متنوع و در اشکال مختلف موجود بوده و می ‌توان آن را برای مصارف مختلف و پوشش سطوح گوناگون در ساختمان و برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها به کار برد، این سرامیک ها با رنگ های جذاب و گوناگون مناسب برای فضا با دکوراسیون های مختلف می باشند و می توان آن را با رنگ دیوار و دیگر وسایل ست کرد.

ویژگی دیگر این سرامیک ها ابعاد و اندازه های متنوع آن ها می باشد که در سایز و اندازه های مختلف مناسب فضاهای مختلف هستند. کیفیت و دوام این سرامیک ها بی نظیر و فوق العاده بوده و به دلیل مواد اولیه با کیفیت و مرغوب بسیار محکم و با دوام می باشند، سرامیک شرایط مختلف محیطی و دماهای گوناگون را تحمل کرده و پایداری زیادی در برابر انواع فشارها و ضربات مختلف دارند، همچنین از تاثیر انواع مواد و محلول های شیمیایی نیز در امان می باشند و طی زمان های طولانی دچار پوسیدگی، ساییدگی و فرسودگی نمی شوند، قیمت آن ها نیز به صرفه و اقتصادی می باشد.

فروشندگان سرامیک کف ساختمان

فروشندگان سرامیک کف ساختمان امروزه فروش مستقیم سرامیک کف آشپزخانه با بهترین کیفیت توسط مراکز معتبر در سراسر کشور انجام می شود که با توجه به سطح کیفی بالا و کاربرد وسیع مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است و از فروش بالایی برخوردار می باشد که اغلب متقاضیان آن را به شکل کلی سفارش می دهند.

البته خریداران عمده این سرامیک معمولا ساختمان سازان و شرکت های صادراتی می باشند که با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها این محصول را با کمترین هزینه انتخاب و خریداری می کنند و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود و به همین دلیل این نوع خرید رونق زیادی پیدا کرده است.

قیمت سرامیک کف ارزان با توجه به کیفیت و نحوه معامله و خرید آن متفاوت است و مشتریانی که به صورت عمده و مستقیم این محصول را تهیه می کنند مسلما هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد همچنین برند تولید کننده و هزینه های تولید و ساخت آن نیز بر قیمت مؤثر است، انواع سرامیک کف در کارخانه های تولید کننده در طرح و رنگ بندی متنوع همچنین ضخامت و سایز های مختلفی تولید می شود که این امر نیز در تعیین قیمت نقش دارد.

قیمت خرید سرامیک به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها سایز و ابعاد آن می باشد. اولین گزینه در تعیین قیمت روز سرامیک کیفیت آن است و مسلما سرامیک های درجه یک قیمت بالاتری از انواع دیگر آن دارد، همچنین طرح و رنگ، براقیت و درخشندگی از موارد دیگر تأثیر گذار در قیمت این محصول می باشد.

سرامیک در ابعاد و سایز های مختلف برش می خورد و مکان به کار گیری آن نقش مهمی در نوع برش و سایز سرامیک دارد. معمولا برای دیوار پذیرایی از سرامیک های براق درجه یک با ابعاد بزرگ که به اسلب معروف است استفاده می گردد، در کف پذیرایی نیز از سرامیک با سایز برگ استفاده می شود با این تفاوت که نباید زیاد صیقلی براق و لیز باشد. این نوع سرامیک ها جلوه بسیار زیبایی به پذیرایی می بخشد.

برای پله ها و دیوار قسمت های دیگر ساختمان مانند راه روها می توان از سرامیک های درجه دو نیز استفاده نمود. در نمای بیرونی ساختمان و دیوارهای پارکینگ معمولا از سرامیک هایی مات با ابعاد بزرگ استفاده می شود تا رسیدگی و تمیز نمودن آن ها راحت تر باشد. سرامیک با ابعاد کوچک تر نیز در حمام، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه به کار می رود. سرامیک هایی که دارای سایز و ابعاد بزرگتر هستند معمولا گران تر می باشند .

قیمت روز سرامیک مانند محصولات دیگر دارای نوسانات زیادی است، به همین دلیل هنگام خرید ابتدا باید از مراجع معتبر استعلام قیمت گرفت و سپس سرامیک مورد نظر خود را خرید نمود. همواره از طریق نمایندگی های معتبر و فروشندگان سرامیک کف می توان سرامیک را به قیمت روز کارخانه خریداری نمود زیرا نمایندگی های رسمی، محصول را بدون واسطه و مستقیم از طریق کارخانه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

عرضه کننده سرامیک کف ساختمان

پخش سرامیک کف در فروشگاه های عرضه کننده سرامیک به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد، در خرید عمده قیمت بسیار پایین تر از خرید جزئی محاسبه می گردد. برای خرید یک برند خوب سرامیک به صورت خرده و ارزان می توان از شرکت هایی که این محصول را حراج کرده اند خریداری نمود. بعضی از شرکت ها به صورت روزانه و یا هفتگی سرامیک های درجه یک و دو که به تعداد کم در انبار باقی می ماند و از نظر رنگ و طرح همانند آن ها دیگر تولید نمی شوند و یا کارتن های سرامیک در اثر زیر باران و یا آفتاب ماندن خراب شده اند را به صورت خرده و ارزان تر به فروش می رسانند.

این سرامیک ها کاملا سالم و مرغوب هستند و هیچگونه پریدگی، ترک خوردگی و شکستگی ندارند. گاهی اوقات فروشگاه قصد جا به جایی و انتقال به مکانی دیگر را دارد، حمل و جا به جا کردن سرامیک های باقی مانده در فروشگاه هزینه زیادی را بر فروشنده تحمیل می کند به همین دلیل سرامیک های مرغوب و درجه یک را به قیمت خرید و ارزان به فروش می رساند.

مسلما این نوع فروش سرامیک کف پیاده رو به دلیل تعداد محدود سرامیک به صورت خرده فروشی انجام می شود. همچنین برای خرید سرامیک مرغوب و ارزان می توان به صورت مستقیم از تولید کننده و یا نمایندگی های معتبر آن اقدام نمود که به دلیل حذف واسطه، این نوع خرید بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه است.

از دلایل دیگر خرید سرامیک با قیمت ارزان می تواند کیفیت محصول باشد، قیمت سرامیک درجه سه و چهار به مراتب ارزان تر از سرامیک های مرغوب می باشد. از سرامیک های با درجه کیفی پایین و ارزان می توان در قسمت هایی از ساختمان که در معرض رطوبت قرار ندارند و بار فیزیکی و شیمیایی بر آنها وارد نمی شود مانند تراس، بالکن، پاسیو، حیاط خلوت، دیوارهای پارکینگ و راه روهای داخلی ساختمان استفاده نمود.

بازار پخش سرامیک کف ساختمان

بازار پخش سرامیک کف ساختمان سرامیک یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که در قسمت های مختلف منزل از جمله آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد، این روز ها امکان خرید سرامیک کف آشپزخانه عمده به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم شده است و با توجه به کیفیت عالی و طرح و رنگ زیبا اغلب‌ مشتریان آن را به شکل کلی و با قیمتی مناسب تهیه می کنند و به همین دلیل بازار پخش سرامیک کف ساختمان از رونق بسیاری برخوردار است .

پخش سرامیک کف ساختمان در طرح و رنگ های برازنده و زیبا با درجه کیفی بالا و نرخ های پایین انجام می شود، برای انتخاب و خرید سرامیک باید کیفیت و شکل ظاهری و ابعاد و اندازه محصول را مد نظر قرار داد، این مرکز محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می‌ رساند، خرید غیر حضوری کالا از طریق فروشگاه ‌های اینترنتی و از طریق تماس تلفنی نیز امکان پذیر می باشد، خرید از این طریق مطمئن بوده و می‌ توان صرفه ‌جویی بسیار در قیمت ‌ها و زمان نمود.

سرامیک بهتر است از بهترین برند معروف و شناخته شده باشد، برای خرید سرامیک کف مرغوب توجه به شکل ظاهری و کیفیت و کارایی آن بسیار اهمیت دارد، محصول از این طریق با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه شده و می ‌توان از این طریق از کیفیت سرامیک اطمینان کسب کرد، عرضه کنندگان سرامیک سعی دارند تا با ارائه بهترین و جدیدترین انواع محصول و ارائه قیمت های بهینه و جلب رضایت مشتری روز به روز بر تعداد مشتریان بیافزایند.

  • تبلیغات: 
    1. کاشی و سرامیک | بازرگانی کاشی و سرامیک مدرن و درجه یک در کشور
    2. قیمت انواع کاشی و سرامیک | تولیدکننده محصولات ساختمانی
    3. سرامیک قیمت | نمایندگی فروش و پخش کاشی و سرامیک در کشور
    4. فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما