مرجع خرید کاشی آشپزخانه سنتی یزد

انواع کاشی آشپزخانه سنتی یزد به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند، در دسته پرفروش ترین کاشی ها قرار گرفته اند. قیمت خرید کاشی آشپزخانه عمده با توجه به درجه کیفیت این محصول متفاوت می باشد. لازم به ذکر است بدانید این مرجع خرید، انواع کاشی آشپزخانه سنتی یزد را که از انواع درجه یک این محصولات در بازار محسوب می شوند، با قیمت مناسب به فروش می رساند. شما خریداران عزیز برای خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

مرجع خرید کاشی آشپزخانه سنتی یزد

بررسی اهمیت کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

بررسی اهمیت کاشی در دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کاشی مناسب برای آشپزخانه تاثیر به سزایی در طراحی دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه دارد که در ایجاد حس شادابی و سرزندگی فضای آشپزخانه دارای نقش کلیدی می باشد. انتخاب رنگ و طرح کاشی برای آشپزخانه به سلیقه شخصی، نوع و رنگ وسایل و دکور بستگی دارد که در ایجاد محیط مدرن و کلاسیک یا سنتی مهم می باشد.

تم رنگی آبی و سفید یک ترکیب کلاسیک برای داشتن یک احساس با نشاط در آشپزخانه می تواند بی نظیر باشد، همچنین در تم مدرن هم از انواع سرامیک‌ها در ابعاد بزرگ و کوچک ولی رنگ خنثی استفاده می‌شود که معمولا طرح ساده‌ای دارند.

امروزه متریال های مختلفی وجود دارد که می تواند فضای آشپزخانه و دکوراسیون آن را زیبا سازد که این متریال ها از تایل هایی شیشه ایی شروع شده و سنگ مرمر، سرامیک و کاشی و… می باشند.

مراحل تولید کاشی سنتی آشپزخانه

مراحل تولید کاشی سنتی آشپزخانه مراحل تولید کاشی سنتی آشپزخانه بدین صورت است که ابتدا مواد اولیه توسط سنگ شکن ها خرد شده و پس از توزین دقیق، مواد اولیه وارد آسیاب می شوند. در اینحالت مواد اولیه، آب و افزودنی ها از یک طرف وارد شده و از طرف دیگر دوغاب حاصله خارج می شود. سپس دوغاب، در مخازن زیر زمینی ذخیره می شود تا در نهایت به درون محفظه عظیمی به نام خشک کن پاششی پمپ شود.

در خشک کن پاششی، دوغاب خشک می شود و به یکدیگر می چسبند سپس جهت یکنواخت تر شدن، به کمک نوار نقاله به پرس منتقل می شوند تا بدنه خام پرس شود. بدنه خام در نهایت وارد خشک کن ها می شود تا خشک کردن باعث افزایش استحکام نمونه شود. پس از این مرحله، وارد خط لعاب زنی و چاپ و دکوراسیون می شود.

در این مرحله، فرآیندهای متعددی به ترتیب بر روی بدنه انجام می شود تا علاوه بر پوشش دادن بدنه با لعاب، طرح و رنگ خاصی نیز بر روی آن اجرا شود. در نهایت وارد کوره می شوند تا پخته شوند. در اخر نیز پس از مرحله پخت، کاشی های تولید شده در طرح و رنگ های مختلف درجه بندی و بسته بندی می شوند تا در بازار عرضه گردند.

قیمت عمده کاشی آشپزخانه در یزد

قیمت عمده کاشی آشپزخانه در یزد با توجه به ثابت نبودن قیمت خرید کاشی سنتی در بازار، قیمت روز این محصول قبل از ثبت سفارش باید استعلام گرفته شود. لیست قیمت روز کاشی سنتی یزد بصورت عمده در بازار و سایت شرکت موجود است. توجه داشته باشید قیمت این محصولات به نحوه خرید آن نیز بستگی دارد و اگر به صورت عمده خریداری شوند دارای قیمت مناسب تری می باشند چرا که در تناژ بالا خرید و فروش می شوند به همین دلیل می توان با قیمت کمتری آنها را تهیه نمود.

هنگام خرید این محصولات علاوه بر قیمت، کیفیت آنها نیز مهم می باشد. بنابراین اگر قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین کاشی آشپزخانه را دارید لازم به ذکر است که قیمت اعلام شده در سایت به روز ترین قیمت این محصول می باشد. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد برای خرید کاشی در بازار به دنبال ارزان ترین قیمت آن می گردند. این دسته از افراد باید توجه داشته باشند محصولاتی که قیمت آن ها بسیار ارزان تر از بازار باشد به همان نسبت از کیفیت پایین تری هم برخوردار هستند اما این مجموعه انواع کاشی با کیفیت را در بسته بندی های متنوع برای ارائه به خریداران عزیز با قیمت مناسب در نظر گرفته است.

از عوامل مهم و موثر در قیمت گذاری این محصول می توان به تولید کننده آن، کیفیت و نوع کاشی اشاره نمود. با بررسی همه این عوامل قیمت انواع محصولات محاسبه می شود و پس از آن، کلیه مراکز فروش محصولات خود را با قیمت مشخص به فروش می رسانند. تولیدکنندگان توانسته اند با تولید این محصول با کیفیت بالا توجه مردم سراسر کشور و سار کشورها را به خود جلب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما