مرجع فروش کاشی سه بعدی راه پله

حتما همه شما به خوبی با انواع کاشی که به عنوان یکی از پرمصرف ترین مصالح در طراحی دکوراسیون و نمای بناها شناخته می شوند آشنا هستید، حال ما در این بخش می خواهیم کاشی های سه بعدی را به شما عزیزان معرفی کنیم، مرجع اصلی پخش و فروش کاشی الوند سه بعدی راه پله، مدل ها و رنگ های مختلفی از این محصولات را در حجم بسیار زیادی در بازار عرضه می نمایند تا نیاز های مصرف کننده ها را تامین کنند.

مرجع فروش کاشی سه بعدی راه پله

مشخصات کاشی سه بعدی راه پله

مشخصات کاشی سه بعدی راه پله کاشی یکی از انواع مصالح ساختمانی است که از ترکیب دو جزء مختلف تشکیل شده است، این دو جزء نیز شامل یک صفحه سفالی به عنوان پایه و زیرساخت و لعابی براق، شفاف و شیشه مانند به عنوان روکش یا رویه می باشند که این لعاب هم محافظ سفال است و هم آن را زیبا تر می کند.

حال ممکن است که برای بسیاری از مصرف کننده ها این سوال مطرح شود که انواع کاشی تبریز هایی که به عنوان سه بعدی یا نقش برجسته در بازار های مصرف شناخته می شوند، چه مصالحی هستند و چه ویژگی هایی دارند، یا دلیل این نام گذاری چه چیزی است؟

با توجه به گستردگی تولید این محصولات، تنوع طرح ها و رنگ ها و محبوبیت فراوانی که در سطح دنیا به دست آورده اند، ما تصمیم گرفته ایم که در این قسمت به ارائه دادن توضیحات مختصری در مورد آن ها بپردازیم تا شما را با این مصالح آشنا کنیم، پس لطفا با ما همراه باشید:

  • کاشی سه بعدی دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها برای یک منظور خاص مثل کاشی راه پله طراحی شده اند، اما نکته مهم در مورد این محصولات این است که این کاشی ها فقط طوری طراحی و رنگ آمیزی شده اند که از دور برجسته یا سه بعدی به نظر می رسند، اما از نزدیک همان کاشی های تخت هستند.
  • پیاده سازی این مصالح نیز مانند قطعه های به هم چسبیده پازل است، که باید به ترتیب و طبق طراحی در کنار هم قرار بگیرند تا طرح کامل و شکل مورد نظر در آن ها ایجاد شود و در نهایت کاشی ها به صورت نقش برجسته دیده شوند.
  • بر روی این کاشی ها تصاویری با کیفیت و رزولوشن بسیار زیاد چاپ شده است، که کاملا زنده به نظر می رسند و زمانی که اجرای آن ها تکمیل شده و در کنار هم قرار می گیرند، حس حرکت و واقعی بودن را به انسان منتقل می کنند، به همین دلیل هم در بین مصرف کننده ها بسیار پرطرفدار هستند.

طرح های کاشی سه بعدی راه پله

طرح های کاشی سه بعدی راه پله طرح های مختلفی که بر روی کاشی آشپزخانه سه بعدی جدید پیاده سازی شده اند، بسیار گسترده و متنوع هستند و به همین دلیل هم از هر کدام از آن ها در یک موقعیت متفاوت استفاده می شود، که این طرح ها به صورت مختصر در ادامه این مطلب خدمت شما معرفی می گردند:

  • کاشی سه بعدی راه پله در اکثر موارد با طرح پل های چوبی یا سنگی طراحی می شوند، چون همخوانی و تناسب بیشتری با این بخش از ساختمان دارند.
  • کاشی سه بعدی سقف معمولا با طرح هایی مانند آسمان پرستاره شب، یا آسمان آبی روز طراحی می شود و به این ترتیب حس خوب و آرامش خیلی زیادی را به ساکنین ساختمان ها منتقل می کند.
  • مدل های مختلف کاشی سه بعدی پذیرایی و سالن نشیمن را با نقش های زیبایی مانند آبشار ها و مناظر طبیعی زیبا طراحی می نمایند و با کمک آن ها به محیط بعد، حجم و حتی گنجایش بیشتری می بخشند و باعث لذت بردن افراد از حضور در این فضاها می شوند.
  • به علاوه انواع کاشی سه بعدی استخری را نیز در اکثر موارد با رنگ آبی، نیلی و فیروزه ای و با نقش دریاچه، اقیانوس و یا رودخانه طراحی می کنند و از تصویر ماهی های مختلف در آن ها استفاده می نمایند.
  • یک مدل از این کاشی ها مخصوص سرویس بهداشتی و حمام هستند، که در آن ها نیز بیشتر از تصاویر مربوط به آب و رودخانه استفاده می شود تا حس تازگی، رطوبت و تمیزی را در این محیط ها به افراد منتقل کنند.

راهنمای انتخاب کاشی سه بعدی راه پله

راهنمای انتخاب کاشی سه بعدی راه پله راه پله های ساختمان ها یکی از جاهایی هستند که می توانید با نصب کاشی های سه بعدی به آن ها بعد و زیبایی بیشتری ببخشید، اما برای انتخاب کردن بهترین و مرغوب ترین انواع این کاشی ها شما باید به چند مورد تخصصی دقت کنید، که این موارد در ادامه بیان می شوند:

  • اول از همه دقت کنید که لعاب و رنگ های کاشی الوند بدون هیچ عیب و نقص و به صورت مسطح و یکدست، بدون برجستگی، ناهماهنگی یا نقاط خالی بر روی آن ها کشیده شده باشند.
  • کاشی ها باید همگی کاملا سالم و بدون شکستگی، لب پریدگی، ترک و یا خوردگی باشند، چون در این صورت میزان دوام، استحکام و پایداری آن ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
  • دقت کنید که این کاشی ها از ضخامت کافی، تراکم سطحی زیاد و مقاومت سایشی و فرسایشی بالا برخوردار باشند، تا توانایی آن ها در برابر نفوذ کردن رطوبت به داخل بافتشان یا وارد آمدن ضربه، فشار و تحمل اصطکاک دائمی به حداکثر ممکن برسد و به این راحتی آسیب نبینند.

محل فروش کاشی سه بعدی راه پله

محل فروش کاشی سه بعدی راه پله امروزه مدل های جدیدی از کاشی در بازار های مصرف سطح دنیا توزیع شده اند، که نقش های سه بعدی با وضوح بسیار زیاد بر روی آن ها نقش بسته است و موجب جلب توجه هر بیننده ای می شوند.

امروزه انواع این کاشی ها در داخل کشور ما نیز تولید می شوند و برای استفاده عموم مردم در بازار های پخش عرضه می گردند و جالب است که توانسته اند به سرعت در بین مردم جا باز کرده و به محبوبیت دست پیدا کنند.

محل فروش کاشی و سرامیک نیز انواع گوناگون کاشی های سه بعدی زیبا را به صورت گسترده عرضه می کند و آن ها را به صورت کلی یا جزئی به مصرف کننده ها ارائه می دهد.

این مرجع برای عرضه این محصولات از روش های مختلفی استفاده می نماید، که راحت ترین و در دسترس ترین آن ها شامل استفاده کردن از درگاه های خرید و فروش آنلاین است که موجب سرعت بخشیدن به امر خرید و فروش می گردد.

در نتیجه تمام مردم می توانند برای تامین کردن نیاز های خود از طریق درگاه های آنلاین مختلفی همچون این سایت اقدام نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. عرضه و فروش انواع سرامیک کف در سراسر کشور
    2. قیمت روز کاشی و سرامیک ایرانی در طرح های مختلف
    3. تولید انواع کاشی بین کابینتی مدرن در تهران
    4. سفارش خرید موزاییک پولکی نابینایان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما