مرکز عرضه سرامیک کف حیاط

مدل های متنوعی از سرامیک کف حیاط توسط مرکز عرضه به خریداران ارائه می شود. سرامیک های کف حیاط در سایزهای مختلفی تولید می شوند و با استفاده از آنها می توان پوشش بسیار مناسبی را متناسب با فضای حیاط ایجاد نمود.

این مرکز با عرضه عمده انواع سرامیک مخصوص حیاط کوشیده است تا نیاز آن دسته از خریدارانی که قصد سفارش در تعداد بالا و به صورت یکجا را دارند، تامین نماید. فروش به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد و مشتریان محترم می توانند برای خرید به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید.

مرکز عرضه سرامیک کف حیاط

فرایند تولید سرامیک کف حیاط درجه یک

فرایند تولید سرامیک کف حیاط درجه یک

برای تولید سرامیک کف حیاط درجه یک و دیگر انواع سرامیک آشپزخانه مراحل مختلفی طی می شود. امروزه استفاده از ابزارآلات پیشرفته و بهره گیری از فناوری های روز و خطوط تمام اتوماتیک کار تولید سرامیک را آسانتر نموده است.

از دستگاه های مختلفی در هر مرحله استفاده می شود. این دستگاه ها با نام های مختلفی از جمله سنگ شکن، دستگاه دوغاب ریزی، دستگاه مخصوص پرس مواد، کوره های پخت، خطوط لعاب دهی و… شناخته می شوند.

برای تولید ابتدا مواد اولیه برداشت شده از معادن توسط دستگاه سنگ شکن به قطعات کوچکتر تقسیم شده و به بخش بعد که همان اضافه کردن پر کننده ها هستند، اضافه می شود. در ادامه مواد مخلوط شده با یکدیگر وارد دستگاه پرس می شوند.

پرس به صورت گرم و با فشار بسیار بالا صورت می گیرد تا سرامیک در شرایط مختلف محیطی استحکام خود را از دست ندهد. در نهایت مواد وارد کوره های پخت شده و پس از لعاب دهی و سرد شدن آماده بسته بندی و عرضه می شوند.

تولیدکنندگان سرامیک کف حیاط

تولیدکنندگان سرامیک کف حیاط

بیشتر بخوانید: کاشی سه بعدی بین کابینتی

تولیدکنندگان سرامیک کف حیاط را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در ابعاد مختلف تولید می کنند. ایران به دلیل در اختیار داشتن وسیع ماده اولیه تولید سرامیک یکی از تولید کنندگان برتر در این حوزه در جهان شناخته می شود.

سرامیک های تولید شده در ایران از نظر رنگ بندی، طرح و نقش و نگار بسیار متنوع است. تولید کنندگان ایرانی توانسته اند با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از تجربه پیشینیان در این حوزه بسیار موفق عمل کنند.

در حال حاضر انواع سرامیک کف حیاط، سرامیک کف اتاق و دیگر انواع سرامیک های کف و دیوار با بالاترین کیفیت تولید و علاوه بر عرضه در داخل به بسیاری از کشورهای جهان هم صادر می شود.

بیشترین حجم صادرات در این حوزه با کشورهای همسایه انجام می گیرد. ایران روابط اقتصادی بسیار خوبی با همسایگان خود داشته و به همین دلیل بخش عمده ای از صادرات با کشورهای همجوار انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما