پخش کاشی سه بعدی دیواری

امروزه دیگر مانند گذشته فروشندگانی که اقدام به فروش انواع کاشی و سرامیک می نمایند تنوع کمی در محصولات خود ندارند، فروشگاه‌های مختلف عرضه کننده کاشی و سرامیک انواع کاشی و سرامیک های وارداتی و صادراتی را به مشتریان خود در تنوع طرح و رنگ بالا عرضه می کنند، پخش انواع کاشی های مختلف جدید توسط این مراکز فروش کاشی به سراسر کشور انجام می گردد، تمام کاشی ها به صورت مطمئن و ایمن به دست مشتریان می رسند، یکی از رایج ترین انواع کاشی ها که در سال‌ های اخیر استفاده از آن بسیار افزایش پیدا نموده است کاشی سه بعدی دیواری می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

پخش کاشی سه بعدی دیواری

مشخصات کاشی سه بعدی دیواری

مشخصات کاشی سه بعدی دیواری کاشی های سه بعدی مشخصات بسیار منحصر به فردی دارند که سبب می گردد خریداران زیادی به دنبال تهیه این کاشی ها باشند، در ادامه این بخش قصد داریم شما را با مهمترین مشخصات انواع کاشی سه بعدی دیواری آشنا سازیم تا با اطلاع از آنها بتوانید بهترین نوع این کاشی‌ ها را سفارش داده و تهیه کنید.

  • مهمترین مشخصه ای که انواع کاشی های طرح سه بعدی دیواری دارند ظاهر برجسته آنها می باشد، این کاشی ها به دلیل برجسته دیده شدن زیبایی ظاهری بسیاری داشته و موارد استفاده از آنها نیز بسیار زیاد می باشد.
  • اکثرا کاشی های سه بعدی باکیفیتی که تولید می گردند مقاومت لازم را در برابر حرارت دارند بعلاوه این کاشی های مرغوب ضد آب هستند پس می‌ توان از آنها در محیط هایی که در معرض تماس با آب هستند نیز استفاده کرد.
  • کاشی های سه بعدی درجه یک مقاومت کافی را دارا هستند زیرا از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و ضخامت آنها نیز کاملا استاندارد و مناسب است به همین دلیل این کاشی ها می توانند مقاومت خوبی را در برابر ضربه و فشار داشته باشند.
  • طرح های موجود بر روی این کاشی ها توسط دستگاه‌ های پیشرفته ایجاد می گردد به همین دلیل این طرح‌ ها در اثر عوامل محیطی مختلف از بین نمی‌ روند و همچنان حالت ثابتی دارند.
  • کاشی های سه بعدی توسط مراکز تولید کننده این کاشی‌ ها در ابعاد و اندازه های مختلف و استاندارد تولید می گردند تا بتوان از آنها در موارد مختلف استفاده کرد.
  • کاشی های دیواری سه بعدی همانند سایر کاشی های دیگری که در بازار عرضه می شوند درجه بندی کیفیت مخصوصی دارند، هرچه کیفیت کاشی بالاتر باشد قطعا قیمت عرضه آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • کاشی های سه بعدی با توجه به ابعادی که دارند وزن مشخصی را نیز دارا هستند، هرچه کاشی بزرگتر باشد وزن آن نیز بیشتر می گردد.

کاربرد کاشی سه بعدی دیواری

کاربرد کاشی سه بعدی دیواری از کاشی های سه بعدی تولید شده در طرح ها و رنگ های متنوع می توان در ساختمان در موارد مختلف استفاده کرد، اطلاع از کاربرد این کاشی ها باعث می گردد تا بتوانید به بهترین نحو از آنها در اماکن مختلف استفاده کنید، در ادامه مهمترین کاربردهای کاشی سه بعدی دیواری را ذکر نموده و به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • از انواع کاشی های طرح سه بعدی در طرح های گوناگون می توان در قسمت سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد، طرح های خاصی وجود دارند که مناسب استفاده در قسمت دیوار حمام و سرویس بهداشتی هستند، این کاشی ها رنگ های بخصوصی داشته و با قیمت مشخصی نیز عرضه می گردند.
  • از انواع کاشی های سه بعدی حتی می توان در استخر استفاده کرد، کاشی های سه بعدی مورد استفاده در استخر طرح های خاصی را دارا هستند، شما می توانید از بین آنها طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و در استخر استفاده کنید.
  • از کاشی های سه بعدی زیبا و شیک می توانید حتی در آشپزخانه خود نیز استفاده نمایید و بدین ترتیب زیبایی آشپزخانه را چند برابر کنید، کاشی های سه بعدی مورد استفاده در آشپزخانه نیز طرح های خاصی را دارند.

روش نصب کاشی سه بعدی دیواری

روش نصب کاشی سه بعدی دیواری روش های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان انواع کاشی های مختلف مخصوصا کاشی سه بعدی دیواری را در محل مورد نظر نصب نمود، بهتر است نصب کاشی توسط یک فرد حرفه‌ ای و ماهر انجام گردد تا نصب کاشی با دقت کامل انجام شود، در ادامه به صورت کلی روش نصب این کاشی‌ ها را آموزش خواهیم داد.

  • یکی از روش های ساده و آسان برای نصب انواع کاشی های سه بعدی استفاده از چسب های مخصوص کاشی می باشد، شما می توانید بر روی کاشی های قبلی خود یا محلی که بدون کاشی است به راحتی با کمک چسب مخصوص کاشی مورد نظر خود را نصب کنید، با استفاده از چسب مخصوص قطعا نصب کاشی با سرعت بیشتری انجام می گردد و کثیف کاری به هنگام نصب کاشی نیز کمتر خواهد بود.
  • شما می توانید با آماده کردن سیمان و ملات مورد نیاز به آسانی کاشی و سرامیک خود را نصب کنید، مقدار ملاتی که تهیه می گردد کاملا باید متناسب با تعداد کاشی ها باشد.
  • پس از نصب نمودن کاشی و سرامیک در محل مورد نظر با استفاده از چسب مخصوص می توان درزگیری کاشی را انجام داد و فضای خالی بین کاشی ها را پر نمود.

قیمت کاشی سه بعدی دیواری

قیمت کاشی سه بعدی دیواری کاشی هایی که در بازار عرضه می شوند در نوع ساده و طرح دار هستند، یکی از انواع کاشی های طرح دار کاشی سه بعدی دیواری است، این کاشی خود انواع متنوعی را دارد، قیمت کاشی سه بعدی بستگی به عوامل مختلفی دارد که اطلاع از آن برای خریداران این محصول کاملا مفید خواهد بود، در ادامه عوامل موثر بر قیمت کاشی سه بعدی را بررسی خواهیم نمود.

یکی از عوامل موثر بر قیمت کاشی سه بعدی ابعاد و اندازه آن است، ابعاد و اندازه کاشی هرچه بزرگتر باشد قیمت عرضه آن نیز بیشتر خواهد بود، علاوه بر اندازه کاشی ضخامت کاشی نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

در هر بسته بندی از کاشی تعداد مشخصی از کاشی ها قرار داده می شوند، هرچه تعداد کاشی موجود در بسته بندی بیشتر باشد قیمت عرضه بسته بندی نیز بیشتر خواهد بود، درجه کیفیت کاشی نیز بر قیمت آن اثر گذار است، کاشی هایی که درجه کیفیت بالاتری دارند قیمت بیشتری نیز دارند.

برای اطلاع از قیمت به روز شده انواع کاشی های سه بعدی در طرح ها و اندازه های مختلف همانند کاشی سه بعدی پذیرایی، کاشی سه بعدی منظره و کاشی سه بعدی راه پله می‌ توانید با مرکز عرضه کاشی ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره های لازم به راحتی انواع کاشی ها را سفارش داده و در زمان مقرر تحویل بگیرید، کاشی های ما کیفیت تضمین شده ای داشته و با قیمت مناسب عرضه می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما