کارخانه تولید کاشی چسبی بین کابینتی ارزان

با پیشرفت علم و تکنولوژی و با اکتشافات جدید، تجارب بشر نیز افزایش پیدا کرد و در بناها از مصالح متنوع و مدرن تری استفاده می شود امروزه جای کاشی ها و موزاییک های قدیمی، کاشی مرجان مدرن تری کاربرد دارند و یکی از محصولات جدید در این عرصه کاشی چسبی بین کابینتی می باشد که به تازگی کارخانه ها به علت تقاضای زیاد، آن را به فور تولید و برای عرضه به مشتری ارائه می کنند. این کاشی با مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصان ایرانی تولید می شوند.

کارخانه تولید کاشی چسبی بین کابینتی ارزان

آموزش نصب کاشی چسبی بین کابینتی

آموزش نصب کاشی چسبی بین کابینتی با استفاده از کاشی کاری بین کابینتی به راحتی می توان دکور آشپزخانه را تغییر داد. برای این کار ابتدا باید متراژ فضای موردنظر را اندازه گیری نمایید سپس به مرکز فروش رفته و از میان انواع این کاشی گرانیتی، مورد دلخواه را انتخاب و خریداری نمایید. برای شروع به کار کاشی کاری ابتدا برق آشپزخانه را قطع کنید و کلیدها و پریزها را درآورید و کابینت ها و جای پریزها را با چسب بپوشانید.

سطح زیر کاشی کاری باید تمیز و بدون چربی و بدون نم و رطوبت باشد اگر ایرادی از این لحاظ وجود دارد باید قبل از نصب کاشی رفع شود تا کاشی ها به خوبی بچسبند. برای چسباندن آن نیز بهتر است از گوشه شروع کنید برای نصب آن نیز از چسب های مخصوص این کار استفاده کنید که در فروشگاه ها به فروش می رسند و شما می توانید با ماله دندانه دار روی دیوار بکشید و پس از زدن چسب کاشی، کاشی را روی چسب قرار داده و فشار دهید تا بچسبد.

در این زمان تخته ای را روی کاشی نصب شده قرار داده و با چکش یا پتک روی تخته بکوبید تا کاشی بهتر بچسبد و محکم شود و این کار را ادامه می دهید تا تکمیل شود. برای اینکه کارتان تمیز شود بهتر است از نخ کمک بگیرید و با مداد اندازه زمین تا کاشی را اندازه بگیرید و علامت بزنید تا به صورت خط راست پیش بروید. پس از اتمام نصب، دوغابی تهیه کنید و روی آن بریزید و بعد از ۱۰ دقیقه دوغاب اضافی را تمیز کنید و چند روزی فرصت دهید تا کاملا خشک شوند.

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی طرح دار

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی طرح دار کاشی طرح دار در انواع مدل ها و ابعاد و اشکال متنوع در بازار مشاهده می شود و از کاشی آجری گرفته تا مربعی و چندضلعی و کاشی طرح سنگ و…به عنوان کاشی بین کابینتی استفاده می شود. انواع این کاشی ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از بین کاشی کابینت بین کابینتی مدرن نوعی از کاشی های جدید هستند که از جنس شیشه، سرامیک و استیل بوده و با اشکال هندسی ارائه می شوند. اگر اشپزخانه مدرنی دارید بهتر است از این کاشی استفاده کنید و روحی تازه به فضای آشپزخانه بدهید در اینجا به ویژگی های انواع این کاشی ها می پردازیم تا بهتر متوجه منظور ما شوید.

• کاشی بین کابینتی شیشه ای: این کاشی از شیشه تهیه شده است و در برابر حرارت مقاوم بوده و نمی سوزد و نمی شکند و به همین علت علاوه بر بالای سینک ظرفشویی در پشت اجاق گاز نیز استفاده می شود. این کاشی ها به راحتی تمیز می شوند و نصب آن نیز به راحتی انجام می شود و به وسیله چسب کاشی می توان آن را وصل کرد.

• کاشی بین کابینتی استیل: این کاشی از جنس استیل بوده و سطح پایین آن از پلاستیک یا سرامیک است و ورق استیل را روی آن پرس می کنند این کاشی در رنگ های متنوع نقره ای، طلایی و مسی تولید می شوند و زیبایی منحصر به فردی برای آشپزخانه های شما به ارمغان می آورند.

سفارش انواع کاشی چسبی آشپزخانه

سفارش انواع کاشی چسبی آشپزخانه در فروشگاه مرکزی انواع و اقسام کاشی چسبی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در معرض فروش به مشتریان می باشد و شما می توانید برای سفارش انواع کاشی سنتی چسبی آشپزخانه زیبا و مقاوم ما به مرکز مراجعه نمایید و آن را در حجم بالا خریداری نمایید. به علت حذف واسطه ها و عرضه در تناژ بالا محصولات ما با قیمت مناسب به مشتری ارائه می شود و شما می توانید برای خرید کاشی چسبی ارزان به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید و از مزایای استفاده از این کاشی با کیفیت بهره مند شوید.

  • تبلیغات: 
    1. نمایندگی فروش کاشی و سرامیک 30*60 ارزان
    2. مزایا و معایب کفپوش سرامیکی
    3. سرامیک سه بعدی کف آشپزخانه بین کابینت
    4. قیمت انواع سرامیک کف پذیرایی صادراتی در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما