شرکت پخش سرامیک کف اتاق پذیرایی

شرکت پخش سرامیک کف اتاق و بلوک دیواری هبلکس همواره تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار داخلی و خارجی انجام می دهد. سرامیک از جمله مصالح ساختمانی می باشد که پیشینه ای دیرینه در کشور مان دارد و از تنوع و کیفیت های مختلفی برخوردار بوده و همین عامل باعث مخبوبیت فروش شده است. برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول ارزشمند با ما همراه باشید.

شرکت پخش سرامیک کف اتاق پذیرایی

موارد مهم هنگام خرید سرامیک کف

موارد مهم هنگام خرید سرامیک کف در هنگام خرید سرامیک کف به عوامل مختلفی از جمله جنس، رنگبندی، طرح، انواع و برند آن و… توجه کنید. در هنگام خرید توجه داشته باشید سرامیک را برای چه قسمتی از ساختمان نیاز دارید به عنوان نمونه سرامیک که برای کف آشپزخانه و سالن انتخاب می کنید از نظر استحکام با هم متفاوت می باشد، سرامیک سالن بیشتر جنبه تزئینی داشته و از استحکام کمتری برخوردار می باشد در حالی در حمام و آشپزخانه استحکام بالای تری دارد.

توجه به ضخامت و قطر سرامیک اهمیت بالایی داشته و متناسب با فضا به کار می رود. سرامیک کف دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشد و به راحتی می توان آن را با دکوراسیون هماهنگ کرد. سرامیک رنگ کرم بعد از رنگ قهوه ای بسیار پر طرفدار می باشد و برلی خانه های کوچک بسیار مناسب می باشد.

در هنگام تهیه سرامیک کف و سنگ نمای ساختمان ارزان توجه داشته باشید برای خانه های با دکوراسیون مدرن سرامیک هایی با رنگ سفید مناسب تر می باشد سرامیک با رنگ خاک رس حس نوستالژی به خانه منتقل می کند و برای خانه هایی با دکوراسیون سنتی ایرانی مناسب است، سرامیک سباع رنگ دکوراسیون منزل را چشمگیر تر می کند و برای آشپزخانه ها مناسب تر است.

معرفی انواع سرامیک کف اتاق

معرفی انواع سرامیک کف اتاق سرامیک از نظر طرح و کیفیت در ابعاد مختلف می باشد از جمله انواع سرامیک کف:

  • سرامیک بدون لعاب: پس از پخت در کوره بدون اینکه لعاب بندی شود مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک لعاب دار: سرامیک هایی می باشد که یک پوشش لعابی داشته و نسبت به آب مقاوم بیشتری دارد
  • سرامیک پرسلانی: استحکام و مقاومت خوبی داشته و از پوشش لعاب داری برخوردار است. این نوع سرامیک ضخامت بالایی داشته و برای کف مناسب است
  • سرامیک اسلب: برای ساختمان های لوکس مناسب بوده و گرانترین نوع سنگ می باشد که هزینه نصب آن بسیار اسان می باشد
  • سرامیک باکتریال: این سرامیک با فناوری نانو تولید شده و خاصیت تمیز شوندگی بسیار بالایی داشته است و در بیمارستان و مکانهای عمومی بسیار مناسب می باشد. سرامیک میناتوری: دارای ابعاد کوچکی بوده و معمولا روی یک صفحه قرار می گیرد و برای مکان های که انحنا دارند بسیار مناسب می باشد.
  • سرامیک ضد اسید: در برابر اسید و شوینده ها بسیار مقاوم می باشد و در هنگام شستشو و سایید شده استحکام خود را از دست نمی دهند.
  • سرامیک گرانیتی: در دمای بالا پخته شده و استحکام بسیار خوبی دارد و جذب آب گرانیت از پرسلات کمتر است برای سرویس بهداشتی بسیار مناسب است
  • سرامیک سفالی: نپعی سرامیک بدون لعاب می باشد که از خاک رس تولید شده و ظاهری بسیار جذاب و دلربا دارد.
  • سرامیک سه بعدی: این سرامیک به صورت برجسته بوده و بیشتر جنبه ی تزئینی داشته است.

قیمت عمده سرامیک کف پذیرایی

قیمت عمده سرامیک کف پذیرایی قیمت سرامیک کف پذیرایی بسته به برند و درجه کیفی آن متغیر می باشد. و عوامل دیگری از جمله از نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار و نرخ تولید و… بر روی قیمت گذاری آنتاثیر گذار می باشد.

در ایران شرکت های بسیار زیادی وجود دارد کخ در زمینه فروش سرامیک کف فعالیت می کند و این مجموعه فروش برای این که در رقابت بازار از دیگران جلوتر بیفتد محصولات خودرا زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

شما می توانید انواع سرامیک را با قیمت های کم از طریق این مجموعه اقدام کنید و در هزینه های خود تا حد امکان جلوگیری کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما