فروشندگان کاشی سه بعدی آشپزخانه

کاشی سه بعدی آشپزخانه از مصالح ساختمانی پر مصرف و جدید بوده که امروزه در صنعت ساختمانی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این کاشی به روش صنعتی ساخته می شود و دارای طرح و رنگ و سایزهای متنوع هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. بازار خرید این محصول طی سال های اخیر رونق خوبی را بدست آورده است چون مردم از این مصالح استقبال زیادی می کنند و امروزه سطح مصرف آنها بیشتر شده است.

فروشندگان کاشی سه بعدی آشپزخانه

مشخصات کاشی سه بعدی آشپزخانه

مشخصات کاشی سه بعدی آشپزخانه بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت کاشی سه بعدی باعث شده تا رقابت برای خرید و فروش آن تشدید شود. این مدل دارای کیفیتی برتر بوده که شما می توانید از رنگ و جنس و میزان ضخامت و همچنین وزن آن به خوبی این موضوع را درک کنید. هر چه ضخامت کاشی سه بعدی بین کابینت بیشتر باشد وزن بالاتر و همچنین دوام بیشتری هم خواهد داشت و دچار شکستگی نمی شود چون در مقابر فشار مقاوم است.

ثابت بودن رنگ آنها نشان از برتر بودن کیفیت محصول دارد به طوری که قابلیت شستشو با مواد شوینده را دارد بدون اینکه دچار افت کیفیت و تغییررنگ شود. این مصنوعات از نظر نوع طراحی و شکل ظاهری به ۳ دسته مجزا تقسیم می شوند:

  • نمونه های معمولی که چاپ روی آنها به صورت دیجیتالی است و طرح مورد نظر در ابعاد مختلف توسط دستگاه مخصوص روی کاشی چاپ می شود و قیمت بالاتری هم دارد.
  • نمونه های سطح دوم که چاپ آنها با رنگ اپوکسی بوده که به صورت برچسب هستند و دوام و ماندگاری خوبی هم دارند. این مدل زیبا هستند و جلوه بیشتری هم دارند.
  • در این مدل از روکش شیشه ای روی کاشی سه بعدی اتاق خواب استفاده می کنند که خود به نورپردازی و انعکاس نور هم کمک زیادی می کند.

مدل های کاشی سه بعدی آشپزخانه

عرضه کننده کاشی در طرح و رنگ های جدید و بروز باعث شده تا طرفداران بیشتری هم داشته باشد بدین ترتیب در زیبایی دکوراسیون نقش بسزایی دارد. طرح به کار رفته در آنها دارای دو سبک مدرن و سنتی است که هر کدام جلوه و نمای خود را دارند. برخی مدل ها به صورت تابلو هستند و برخی دیگر برای منازل مناسب می باشند و در کف و دیوارها به کار می روند.

این محصول دارای طرح های منظره و اسلیمی و نقوش سنتی نیز هستند و اشکال متنوعی هم دارند. این طرح های بروز نمای جالبی دارند و از سبک های مختلفی تبعیت می کنند. نحوه نصب آنها راحت بوده و توسط چسب و یا ملات سیمان روی سطح مورد نظر قرار می گیرند. بافت آنها متراکم است و به دلیل قدرت جذب بالا در مقابل رطوبت دوام زیادی دارند.

این مصنوعات دارای تنوع رنگی بالایی هستند و با هر محیطی به خوبی ست می شوند بدین ترتیب شما می توانید برای محیط های مختلف از آن استفاده کنید.

یکی از معتبرترین مراکز فروش کاشی آشپزخانه بین کابینتی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

از مزایای خرید غیر حضوری می توان به پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی، کاهش هزینه ها، امکان مشاوره قبل از خرید، خدمات دهی و پاسخ‌گویی مناسب، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر، ارسال محصول به محل مورد نظر مشتری و …. اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در حوزه تولید انواع کاشی از جمله کاشی سه بعدی دیواری مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک توسط تجهیزات روز دنیا در اشکال و مدل های جدید و متنوع تولید و عرضه می کنند. هدف این تولید کننده ها ارائه محصولی با کارایی مطلوب و دوام بالا می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

ابعاد کاشی سه بعدی آشپزخانه

ابعاد کاشی سه بعدی آشپزخانه داشتن اطلاعاتی در مورد ابعاد این محصول می تواند به شما در خرید این محصول کمک کند. کاشی های سه بعدی نمونه های تولیدی از بهترین مواد و نیز طراحی منحصر به فرد هستند که امروزه در ابعاد مختلفی تولید میشوند.

ابعاد این کاشی ها بسیار مهم است و در واقع دلیلی است برای این که مشتریان زیادی جذب شوند. طراحی های سه بعدی امروزه نسبت به ابعاد و محل نصب آن بیشترین کاربرد را دارند و در تمام ابعاد مانند:

20*20

25*25

الی….. 100*100 این محصول و همچنین سرامیک و غیره تولید می شوند. که نسبت به نوع کاربرد آن برای انواع خانه ها و در بیشتر سرویس های بهداشتی در دیوارهای آشپزخانه و … استفاده می شود.

برخی ویژگی های بهترین نمونه ها گوناگون است که در زیر برخی از فاکتورهای اصلی را نام می بریم:

  • رنگ آمیزی آنان با دقت انجام شده و شاهد پراکندگی و به اصطلاح همگن شدن آنان نیستیم.
  • هیچ نوع سرکجی در آنها دیده نمی شود به این ترتیب راحت و بدون پرتی می توان کالا را استفاده کرد.
  • لب پر هم نبوده و شما هیچ گونه ترکی را در میان و یا گوشه های کاشی مشاهده نمی کنید که باید به دقت بررسی گردند.
  • ضخامت خوبی دارند و پشت آنها به شیوه زبر ساخته می شود تا به این طریق راحت و با استحکام بالاتری به دیوارها بچسبند.
  • آنها ابعاد استاندارد دارند که اصولاً بین 5*5 تا بالای 50*50 سانتی متر ساخته می شوند و برای مساحت های کوچک و بزرگ اند.

از طرف دیگر در تولید این محصول از متریال درجه یک کار می ‌گیرند، ضمن این که شرکت سازنده از دستگاه های پیشرفته هم استفاده می نماید، مصالح ساختمانی از این دست در مدل های معمولی و یا هم سه بعدی بیشتر ساخته می شوند که رنگ بندی های مختلفی دارند.

روش نصب کاشی سه بعدی آشپزخانه

ابتدا برای نصب کاشی سه بعدی، ما باید انواع چسب ها را بشناسیم. دو نوع چسب کاشی داریم: خمیری و پودری. برای چسباندن کاشی سه بعدی در مکان های مختلف، کاربرد دارد‌. چسب خمیری یا پلیمری باعث میشود:

  • خیلی آسان و سریع بر روی روی دیوار نصب شود.
  • انعطاف پذیری بالایی دارد و چسبندگی مقاومی دارد‌
  • وزن کلی ساختمان را پایین می برد.
  • فضای کمتری را اشغال میکند.
  • برای چسباندن کف مناسب نیست.

چسب پودری نیز دارای ویژگی های خود می باشد:

  • باید با آب مخلوط شود.
  • برای کاشی های بسیار بزرگ و کاشی های متفاوت، بسیار مناسب است.
  • چسب کاشی پودری، انعطاف بالایی دارد.
  • چسب پودری برای کف و دیوار مناسب است.

هر کدام از این ها مراحل های زیادی را پشت سر هم بگذرانند.

برای چسباندن کاشی بر روی کف یا دیوار، ابتدا باید آن مکان را بررسی و آماده سازید. بعد از آن، آن محل را اندازه گیری کنید و تراز بندی کنید. بعد چسب کاشی ها را آماده کنید، در مرحله ی بعد کاشی را برش بزنید و آن را نصب کنید. بعد از نصب، از اتصال این محصول به محل مورد نظر، اطمینان کامل حاصل نمایید. همچنین کاشی ها را، در پایین دیوار نیز بزنید. بعد از تمام این مراحل، دوغاب سیمان را اماده کنید. در مراحل آخر، بعد از نصب، آن را بند کشی کنید و بعد با چسب، آن را آب بندی و درزگیری کنید تا آب وارد آن نشود.

عرضه کننده کاشی سه بعدی آشپزخانه

عرضه کننده کاشی سه بعدی آشپزخانه این فروشنده برای فروش کاشی سه بعدی به روش های مختلفی اقدام می کند تا بتواند این مصالح را با همان کیفیت اولیه تولیدی و قیمت مناسب و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان برساند. فروش در این واحد با حجم های مختلفی از جمله عمده و جزیی صورت می گیرد که این امر بستگی به نیاز و مصرف و همچنین بودجه مشتری دارد.

هر چه مصرف مشتری بیشتر باشد مسلما میزان خرید آن هم افزایش پیدا می کند که در این صورت از تخفیفات زیادی بهره مند می شود. این فروشندگان برای جذب بیشتر مشتری از روش های مختلف استفاده می کنند که بهترین آنها امکان خرید و فروش به صورت اینترنتی که طرفداران زیادی هم دارد.

فروش به صورت اینترنتی برای دو طرف معامله سودآور است و باعث می شود تا آنها به سورت مستقیم با هر در ارتباط باشند و بتوانند با کمترین هزینه خرید را انجام دهند.

تولید کنندگان انواع این محصول با استفاده از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی روز دنیا انواع این محصول را در طرح و رنگ های زیبا و جذاب با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

در حال حاضر برندهای مختلفی در حوزه تولید انواع این محصول مشغول کار هستند و سعی می کنند تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته محصولی با بهترین کارایی را ارائه کنند تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری، فروش خود را بالاتر ببرند، بسیاری از برندهای معتبر در این امر بسیار موفق بوده و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارند.

امروزه محصولات سرویس بهداشتی در طرح های جدید و متنوع از جمله کاشی سه بعدی، ساده کلاسیک، فانتزی ، طرح دار و … با کیفیتی عالی تهیه می شوند و با وجود تنوع بالا در رنگ و طرح مشتری با توجه به دکوراسیون منزل و نیاز خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند.

این محصولات با توجه به کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. در تولید کاشی ها از گل رس و دیگر مواد افزودنی استفاده می کنند و در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته می شوند.

قیمت این محصول به عوامل متعددی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت، ابعاد و اندازه، طرح و رنگ این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، روش خرید، حجم و میزان خرید و …. بر قیمت این محصولمؤثر می باشند.

قیمت کاشی سه بعدی آشپزخانه

کاشی سه بعدی کف استخر با قیمت تولیدی و در حجم انبوه بسیار ارزان و با صرفه محاسبه شده و مشتریان راحت تر می توانند اقدام به خرید نمایند، فروش این محصول با قیمت کلی و حذف واسطه امکان خرید خوبی را برای مشتریان و متقاضیان فراهم نموده و تولیدکنندگان با بهره مندی از روش عرضه مستقیم موفق شده اند بازار را در زمینه این محصول به یک ثبات نسبی رسانده و از گران شدن بی مورد آن جلوگیری نمایند.

البته ناگفته نماند که مواردی اعم از ابعاد، طرح، مدل، کیفیت، برند و حجم آن در نرخ نهایی تاثیر گذار باشد و قطعا نوسانات بازار در افزایش یا کاهش نرخ اثرات شایان توجهی دارد، تولید این محصول در میزان انبوه موازنه خوبی را بین عرضه و تقاضا به وجود آورده و با قیمت بسیار مناسب و ارزان در دسترس مشتریان قرار می گیرد، نرخ نهایی بر حسب متر مربع ارزش گذاری می شود.

اصولا تولیدی ها هزینه های تولیدی را به صورت مجزا محاسبه نموده و با در نظر گرفتن رضایتمندی مشتریان آن را با یک نرخ بسیار مناسب که دو سر سود باشد، یعنی تولیدکننده و مشتری منفعت لازم را از معامله ببرد، درنظر می گیرند و آن را راهی بازار می کنند و در دسترس مشتریان قرار می دهند، به هر حال محصول وقتی به صورت مستقیم در معرض قرار بگیرد قیمت کمتری طلبیده و فروش بیشتری نیز خواهد داشت.

مراکز خرید کاشی سه بعدی آشپزخانه

مراکز خرید کاشی سه بعدی آشپزخانه مرکز تولیدی کاشی سه بعدی توالت در تهران مشغول به فعالیت است. در این مرکز انواع این محصول در طرح ها و شکل های زیبا به فروش می رسد. خریداران که اغلب مغازه داران و فروشندگان می باشند به این مرکز مراجعه می کنند و محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند. خرید این محصول هم به صورت عمده ای و هم به صورت جزئی انجام می پذیرد که خرید و فروش عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است.

در این مرکز تولیدی انواع این محصول با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید می شود. تولید کنندگان سعی می کنند که محصولی را تولید کنند که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و بتوانند این محصول را علاوه بر داخل به خارج از کشور هم صادر کنند. صادرات انواع این محصول به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد.

خرید کاشی سه بعدی آشپزخانه از طریق این سایت انجام می پذیرد. در این سایت انواع برندهای با قیمت های متنوع قرار داده شده است. خرید و فروش هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام می پذیرد که خرید اینترنتی به خاطر داشتن مزایای فراوانی که دارد از جمله ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه مورد توجه می باشد.

در هر کجای ایران هستید می توانید تنها با فشار دادن چند دکمه به سایت ورود کنید و خرید خود را انجام دهید. این سایت بعد از بررسی محصول مورد نیاز را در سریع ترین زمان برای شما ارسال می کند. کاشی های سه بعدی کاربردهای زیادی در خانه ها و انواع مراکز دولتی و غیره دارند به خاطر همین است که میزان نیاز به این محصول روز به روز در حال افزایش است و بیش از نیمی از آن به کشورهای سوریه و عراق و حتی اروپایی صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما