فروشگاه عرضه کاشی آشپزخانه بین کابینتی

امروزه استفاده از کاشی های جذاب و زیبا در اشپز خانه و شرویس بهداشتی رواج بسیاری پیدا کرده در این میان استفاده از کاشی سنتی آشپزخانه بین کابینتی به خاطر تنوع زیاد و راحتی در نصب بسیار پر طرفدار تر از انواع دیگر است. البته مزایای این محصول زیبا و پر طرفدار تنها به نصب اسان ان ختم نمیشود در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

فروشگاه عرضه کاشی آشپزخانه بین کابینتی

مشخصات کاشی آشپزخانه بین کابینتی

مشخصات کاشی آشپزخانه بین کابینتی هنانطور که گفته شد در دنیای امروز دکوراسیون اشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. انواع محصولات در طرح و رنگ مختلف ابعاد و سایز های متنوع با توجه به سلیقه و کوچکی بزرگی اشپزخانه در بازار به چشم می خورد.

کاشی کابینت از جنس سرامیک می باشند و در تعریف سرامیک امده است؛ سرامیک شی جامدی که برای تهیه ان از مواد معدنی و غیر فلزی استفاده شده باشد و بعد از حرارت دادن سخت شده باشد. به طور کلی فراورده های سرامیکی به چهار دسته اقسیم می شود؛ ظروف سرامیکی خانگی، سرامیک های بهداشتی دست شویی و حمام و کف منزل.

یکی از مهمترین متریال ها برای ساخت کاشی خاک می باشد جنس و مرغوبیت این محصول رابطه مستقیم با جنس خاک تشکیل دهنده آن دارد، هر چه این خاک مرغوب تر و عاری از آلودگی مواد خارجی باشد جنس این محصول بهتر میشود.

انواع جدید این محصول به دو دسته ساده و طرح دار تقسیم میشود که انتخاب رنگ و طرح کاملا بسته به دیزاین و سلیقه شما دارد. محصولاتی با طرح های ساده تر مناسب دیوارهای بزرگتر و ما بین کابینت ها هستند و کاشی دیوار گلدار مناسب پشت اجاق گاز و سینک است. اگر طرح های مدرن تر میپسندید بهتر است از کاشی هایی به رنگ خنثی استفاده کنید و اگر اشپزخانه کم نور و کوچکی دارید از محصولاتی با طرح های خلوت و رنگ روشن استفاده کنید

در هنگام خرید این محصول کاملا دقت کنید از نوع درجه یک ان خرید کرده که عاری از هر گونه ترک در لعاب الودگی و نقطه های سیاه و ابعاد متفاوت باشند.

اگر بخواهیم نکاتی را در حوزه قیمت خرید کاشی به شما بگویم که این نکات و راهنمای شما در هنگام خرید این محصول باشد گفته‌های ما به این شرح است:

باید گفته شود که این محصول همواره در سایز های مختلف تولید و فرآوری می ‌شود و همواره شما در زمان خرید باید توجه داشته باشید که می‌ خواهید این محصول را در کدام نقاط سازه مورد استفاده قرار دهید و با توجه به ابعاد مکان یک محصول استاندارد و کاربردی را برای خود تهیه و خریداری کنید.

با توجه به این امر که می خواهید سازه شما طراحی مدرن و سنتی داشته باشد باید به مدل کاشی تبریز نیز توجه داشته باشید و همواره با توجه به سبک طراحی و سلیقه خود در بین مدل های موجود و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.

از دیگر نکات این محصول می توانیم به این امر اشاره کنیم که همواره این محصول در رنگ بندی های مختلف تولید می‌ شود و از این رو تمامی متقاضیان با هر سطح از تقاضای می تواند نمونه درخواستی خود را در بین محصولات فراوان موجود انتخاب و سپس ثبت سفارش خریداری کنند.

راهنمای انتخاب کاشی آشپزخانه

  1. باید گفته شود که این محصول همواره در سایز های مختلف تولید و فرآوری می ‌شود و همواره شما در زمان خرید باید توجه داشته باشید که می‌ خواهید این محصول را در کدام نقاط سازه مورد استفاده قرار دهید و با توجه به ابعاد مکان یک محصول استاندارد و کاربردی را برای خود تهیه و خریداری کنید.2. با توجه به این امر که می خواهید سازه شما طراحی مدرن و سنتی داشته باشد باید به مدل این محصول نیز توجه داشته باشید و همواره با توجه به سبک طراحی و سلیقه خود در بین مدل های موجود و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.3. از دیگر نکات این محصول می توانیم به این امر اشاره کنیم که همواره این محصول در رنگ بندی های مختلف تولید می‌ شود و از این رو تمامی متقاضیان با هر سطح از تقاضای می تواند نمونه درخواستی خود را در بین محصولات فراوان موجود انتخاب و سپس ثبت سفارش خریداری کنند.

    کاشی و سرامیک از مصالح پرکاربردی هستند که در تنوع بالایی از لحاظ کیفیت تولید می‌شوند. اگر سری به بازار عرضه و فروش این مصالح زده باشید، احتمالا طیف وسیعی از انواع این محصول را از لحاظ شرکت تولید کننده، ضخامت و طرح و رنگ آن مشاهده نموده‌اید. این تنوع و فراوانی ایجاب می‌کند که برای خرید یک محصول مرغوب نکاتی را مد نظر داشته باشیم.

    برای انتخاب این محصول، در ابتدا باید توجه داشته باشیم که محصول را از کجا تهیه می‌کنیم. در حال حاضر پخش کاشی آشپزخانه و انواع این محصول توسط بسیاری از فروشگاه‌های مستقر در شهرها و فروشگاه‌های تجاری آنلاین انجام می‌شود. بنابراین در ابتدا باید یک مرکز توزیع و پخش معتبر را شناسایی کنیم که هم محصول درجه یک و اصل را عرضه می‌کند و هم دارای قیمت منصفانه و اقتصادی است.

    پس از پیدا کردن یک مرکز فروش مطمئن، باید با توجه به کاربری مدنظر، فاکتورهایی مانند ابعاد این محصول، طرح و رنگ محصول را بررسی کنیم. برای مثال در فضاهای کوچک استفاده از این محصول با رنگ روشن می‌تواند جلوه بهتری به فضا بدهد. توجه این فاکتورها نیز برای خرید محصول مناسب مهم است. در نهایت باید نحوه ارسال محصولات خریداری شده و قیمت را بررسی نمود تا محصولی با کیفیت و دارای قیمت استثنایی خریداری شود.

مدل های کاشی آشپزخانه بین کابینتی

مدل های کاشی آشپزخانه بین کابینتی این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌شود و یکی از بهترین انواع آن تولید ایران است که به عنوان محصولی صادراتی به کشورهای مختلف صادر می‌گردد. برای خرید عمده کاشی میبد یزد علاوه بر توجه به فاکتورها و متغیرهایی مانند ابعاد کاشی، طرح و رنگ، لازم است به مراکز عرضه و فروش معتبر که محصولات درجه یک را ارائه می‌نمایند مراجعه شود. خرید عمده کاشی میبد یزد دارای صرفه اقتصادی بیشتری برای فعالان صنعت ساختمان سازی است.

این محصول دارای طرح ھای متفاوت و مدرن و شیکی می باشد. کارخانه نه تنها کاشی سه بعدی سقف تولید می کند بلکه کاشی سه بعدی اتاق خواب متفاوت و خاصی از جمله کاشی رنگی ساده ، کاشی سنتی پذیرایی ، کاشی ھای کف محیط، کاشی ھای نما و……..تولید دارد.

امروزہ در ساخت ساز ھای مسکونی و یا اداری و حتی تجاری، بیمارستان ھا و سایر کارخانه جات و از مکان ھای دیگر از این محصول مورد استفادہ قرار می گیرد. این محصول با توجه به زیبایی چندین برابری که به محیط می دھد از رسیدن نم و رطوبت به محل جلو گیری میکند. شست و شو و نظافت محلی که کاشی کار شدہ است بسیار راحت تر می باشد.

فروش کاشی آشپزخانه بین کابینتی باتوجه تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. محصولات پرسلان از کیفیت بالایی برخوردار بودہ و در برابر سرما و گرما و ضربه بسیار مقاوم می باشد و طی سال ھا استفادہ ھیچ گونه تغییر رنگی نخواھد داد. امروزہ این محصول در آشپزخانه حمام ودسشویی بسیار استفادہ می گردد زیرا در این مکان ھا استفادہ از آب زیاد بودہ و اگر محیط کاملا با این محصول آب بندی نشود ممکن است ساختمان دچار رطوبت و خیس شدن قرار بگیرد و به پی ساختمان آسیب برسد.

ابعاد مختلف کاشی آشپزخانه

کاشی ها ابعاد مختلفی در بازار موجود میباشند.

  • کاشی هایی که ابعادبالای 30 الی 40 ساتنیمتر دارند:برای استفاده از این نوع کاشی فقط کافیست ابعاد دقیق محل مورد استفاده را اندازه گیری کنید و محصول مورد نیاز خودرا تهیه کرده و به راحتی به دیوار و یا حتی بر روی کاشی های قبلی بچسبانید.از این محصول معمولا در فضای بین کابینت ها استفاده میشود.
  • کاشی هایی که ابعتد آن ها کمتر از 30 الی 40 سانتیمتر میباشد:این نوع کاشی طرفداران بیشتری دارد و برای مصرف در حمام و سرویس بهداشتی نیز مناسب هستند.

برای چسباند هر متر مربع از این محصول چسبی حدودا بین ۳ تا ۵ کیلو چسب لازم است که میزان مصرف چسب بسته به سطحی که کاشی روی ان نصب میشود متغیر است هرچه سطح صاف تر باشد مصرف چسب کمتر و اگر سطح نا هموار باشد مصرف چسب بیشتر است.برای تغیر دکوراسیون و یا تعویض کاشی های قدیمی سرویس بهداشتی و اشپز خانه بهترین محصول کاشی چسبی است .چراکه اگر بخواهید از روش های قدیمی استفاده کنید اولا باید کل اشپز خانه را خالی کنید که این کار خود مستلزم وقت و صرف انرژی بسیار است. دوما باید تمام کابینت ها را از دیوار جدا کرده و دوباره نصب کنید که این پروسه بسیار زمان بر و مشکل است علاوه بر اینکه در روش قدیمی با توجه به مصرف سیمان و ملات کثیف کاری زیادی دارد.اما کاشی های چسبی به راحتی در فضای بین کابینت هاو حتی کف اشپزخانه نصب میشود و هیچگونه کثیف کاری و گرد و غباری هم تولید نمیکند. این خود اصلی ترین عامل محبوبیت زیاد این محصول دربین مردم است.

بازار پخش کاشی آشپزخانه بین کابینتی

بازار پخش کاشی آشپزخانه بین کابینتی اگر به دنبال توزیع کننده این محصول مرغوب و با کیفیت برای تهیه آن با قیمت مناسب هستید مجموعه ما با افتخار در خدمت شماست .شما میتوانید از طریق سایت ما با مشاهده انواع مدل این محصول به همراه قیمت آن با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین محصول دارای کیفیت بالا و تنوع بی نظیری در طرح و رنگ داشته از ھمین بابت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این کالا در آشپزخانه مصرف بالایی داشته و به صورت زیادی به سراسر کشور و سایر کشور ھای متقاضی پخش و ارسال می گردد.

برای تهیه این کالا، بدون واسطه، با قیمت مناسب می توانید محصول مورد نظر خود را با ھر طرح و رنگ و میزان مورد نیازتان به صورت حضوری از پخش کنندگان ما خریداری نمایید. اگر خرید حضوری برای شما مقدور نمی باشد می توانید محصول مورد نظر خود را سایت فروش آنلاین ما ثبگ کردہ و اکریداری نمائید تا محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت خرید کاشی آشپزخانه بین کابینتی

خرید انواع این محصول به صورت عمده و مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد که در بیشتر نقاط ایران مراکز خرید این کاشی ها وجود دارد، خرید باید به صورت کلی و جزئی انجام گیرد، خرید انواع این محصول به صورت کلی در حجم بسیار بالایی انجام می گیرد و دارای قیمتی منحصر به فرد می باشد.

باید از نوع با کیفیت و جنس درجه یکی باشند و دارای تنوع در طرح و رنگ باشند تا مشتریان و خریداران به راحتی خرید خود را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند در این خرید بیشتر با مصرف کنندگان داد و ستد می شود و اگر کیفیت عالی باشد تعداد درخواست و تقاضای خرید از سمت مشتریان بالا می رود و موجب رونق در خرید و تولید این محصولات می شود.

مرکز فروش کاشی آشپزخانه بین کابینتی

مرکز فروش کاشی آشپزخانه بین کابینتی فروشنده انواع این محصول را با سه درجه یک دو و سه به فروش میرسانند کاشی درجه یک از بهترین و عالی ترین نوع کالا میباشد و به ترتیب درجه دو و سه کیفیت کمتری دارند.

در هنگام خرید با مشاوره فروشنده و بسته به محل مورد نظر میتوان انتخاب راحت تری داشت. و بل مراجعه به مراکز فروش عمده هم طرح و رنگ های متفاوت تری برای انتخاب خواهید دید هم قیمت ها معمولا در مراکز فروش عمده پایین تر از دیگر مراکز فروش می باشد‌

باید گفته شود که انواع رنگ کاشی مرجان و همچنین انواع طرح این نمونه محصول از سطح کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و این کیفیت و مرغوبیت همواره زمینه استحکام فراوان این محصول را فراهم کرده است و از این رو به راحتی می‌توانیم از این نمونه از این محصول در محیط های مختلف استفاده و بهره‌برداری کنیم.

فروش انواع کالای تولید شده در میبد به صورت عمده انجام می پذیرد که عمده فروشی این نمونه محصول همواره متقاضیان می توانند کالای درخواستی خود را در حجم های مختلف با قیمت مناسب و عالی تهیه و خریداری کنند.

با توجه به کیفیت و کارایی کالای نام برده شده این محصول همواره از سوی بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گرفته و حجم بالا سفارش را از جانب مشتریان خارجی دریافت کرده است و از این رو ارائه این محصول به بازارهای بین المللی نیز با قیمت مناسب و به صورت عمده در حجم های بالا انجام می پذیرد.

امیدوارم این مطلب برای شما عزیزام مفید و مورد قبول واقع شده باشد و به شما خریداران محترم در یک انتخاب درست و یک خرید مناسب کمک شایانی کرده باشد، با تشکر

  • تبلیغات: 
    1. عرضه کننده سرامیک طرح چوب در شیراز
    2. عرضه سرامیک طرح پارکت رنگ روشن
    3. کاشی سرامیک
    4. پخش عمده سرامیک آشپزخانه ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما